Vimplar till salu

torsdag 6 december 2007

Hittade denna lista...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Favoritgodis: Kaffebröd...
Är det nåt du absolut inte äter: Sill, lever, surströmming mm
Kläder just nu: Svarta byxor och randig tröja... så ovanligt...
Musik just nu: Jill Johnson, Peter LeMarc
Vad sa du senast: GodNatt till min sambo
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talet
Sommarplaner: rensa ogräs och äta glass...
Fisk eller badkruka: badkruka till jag kommer i, sen fisk för då vill jag aldrig gå upp...
Saft eller alkohol: Varför inte alkohol med saft...
Längd och vikt: Enligt min vikt alldeles för lång...
Hur många kuddar sover du med: nä jag sover på kudden...
Favoritväder: sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kniv, min händige man och såklart en sjöduglig båt så vi kan ta oss där ifrån...
Spelar du nåt instrument: Nää, men jag får min sambo att dansa efter mina noter...
Morgon- eller nattmänniska: absolut morgonmänniska...
Sparare eller slösare: sparare om det ska gå till scrapmaterial...
Vem är viktigast för dig: min sambo och naturligtvis våra tre goa barn
Bästa film: Walk the line
Tror på liv på andra planeter: ja varför inte, vi finns ju eller...
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: njae, jag vet inte
Tror du på mirakel: Ja, jag hittar nya dammråttor hela tiden...
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag hoppas det...
Ser du på kärleken som ett misstag: Förstår inte frågan...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3 som jag har och en hel hög med dagbarn...
Bio eller promenad: Promenad!
Är du kittlig: Ja, panikkittlig
Snarkar du? Det gör jag säkert, men då brukar jag sova...
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? nej, men det är otrevligt om dom bor i skafferiet typ...
Äckligaste insekten: skadedjur, typ kackerlacker...
Största svaghet: Kaffebröd...
Det här är jag bra på: Äta kaffebröd... Organisera...
Bästa bok? Hinsehäxan, gillar biografier...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna göra allt dubbelt så snabbt så dygnet fick fler timmar...
Vad vill du jobba som? Innehavare av scrapbutik eller det som jag arbetar med: Dagmamma
Chips, morötter eller godis? morötter
Pizza eller hamburgare? hamburgare... Ett supremémål med strips och varm cheddardip och en ramlösa tack!
Skriver du dagbok? Nej jag skriver tankebok...
Har du nån flickvän/pojkvän? Jag har en sambo som är man som är min allra bästa vän... det måste bli pojkvän.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Det har jag redan gjort
Var nånstans? hål i öronen, tatuering i nacken och en gång i tiden även ring i näsan...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Välstädat, men i vissa skrymslen stökigt.
Gungar du på stolen? Nej, den sitter jag på.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig i livet, får gelé i knäna bara jag tänker på det
Vilken hand håller du gaffeln i? det beror på... höger vid matbordet, vänster vid datorn...
Hur är din drömtjej/kille? Han har jag redan hittat, och han är som han vill vara hoppas jag.
Hur många syskon har du? 2 stycken systrar, det är vi som är powerpuffpinglorna...
Vad är du mest rädd för? Att något otäckt ska hända någon i familjen...
Är du rädd för blod? nej, fast på tv, när dom visar operationer får jag sån där gelé igen...
Saltar du på maten? ja det händer
Gillar du att sjunga? ja, fast hellre än bra.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? GTM för att då verkade det som en bra idé
Anser du att du är stark? inte fysiskt men psykiskt kanske, vissa dagar iallafall...
Brukar du sola? Ja, när jag hänger tvätt, rensar i rabatterna, jagar ungar, cyklar och handlar osv...
Vad gör du om du får hicka? blir irriterad...
Röker du? Nej inte nu mer, men jag brukade hjälpa svärfar ibland och röka renkött...
Snusar du? Ja det är nog möjligt, precis när jag somnar in kanske...
Använder du knark? Vad är det... något slags kaffebröd...??
Kaffe, te eller inget? Båda, te på morgonen och kvällen och kaffe därimellan
Har du en besatthet? Jaa, det kan man ju lugnt säga, allt som har med den här hobbyn att göra (kortmakeri, scrap) och så den här j...la datorn. Den får mig att vara vaken på kvällarna fast jag egentligen måste sova...

Inga kommentarer: