Vimplar till salu

tisdag 29 januari 2008

Hittade en blogg...



...med underbara altrade saker! Gå in och kolla in den här.
Sen ska jag försöka svara på frågan vad jag använt bakom textstämpeln på kortet i det förra inlägget (pekar nedåt): det är alltså en färdig journaling spot som ingick i ett kit med flera olika journalings spots. Har tyvärr kastat förpackningen... eftersom jag och syrran delade på den.
Vi köpte förpackningen hos Stellas, men har gått igenom hennes websortiment utan framgång. Jag handlar hemma hos henne titt som tätt och lovar att jag ska fråga nästa gång jag är där om hon vet vad det är för märke på dom.
Det var ju inte så mycket till svar... men iallafall har jag lärt mig en läxa... Spara förpackningen eller åtminstone notera någonstans vad det är för grejer jag använder. Det är ju kul även för mig själv att veta... Hmmm om jag skulle vilja inhandla sakerna på nytt liksom...

Inga kommentarer: