Vimplar till salu

söndag 23 mars 2008

Äntligen CC...

Ett kort där minst 25 % av kortet skulle vara stämplat.

Här skulle man använda band istället för mönstrade papper.



En tygutmaning.



Embossingutmaning.

Skissutmaning.



Skapa med färgerna svart - vitt.
Har äntligen lyckats få till något till CC:n på Scrappiz. Har suttit hos syrran hela dagen och pysslat. Med min vanliga tur så gick jag och blev magsjuk i fredags... Har varit helt däckat...
Men nu känns det som jag är igång igen!
Jag hoppas att vi kan fortsätta imorgon... en stund iallafall.
Måste väl hem sen och rasta den obligatoriska snabeldraken innan vardagen börjar på tisdag...

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Hej!! Oj vad flitig du varit idag! Jättefina och annorlunda kort denna gången va?? Såå fint!

Vad tråkigt att du blev magsjuk! Typiskt över långledighet och påsk!!

Men vad i hela friden menar du med att rasta den obligatoriska snabeldraken??? Fattar nada! =)

Kramar från Ulrika

Cami sa...

My favorite card is the flower. So pretty!!!

Anonym sa...

OJ , Vad du hann mycket fint , nu måste jag testa , SÅ kul .
strunta i städningen srapa i stället tror jag att det blir
hälsa Nilla o kram från B-M L..

Anonym sa...

Men oj, vad många snygga kort du har gjort! Du är min kortmakaridol...jag slutar aldrig att förvånas över hur vackra, snygga och roliga kort du gör!!

Kram!

joggemia sa...

Wow, vad du hunnit med mycket! Gillar allihopa....så olika varandra och så läckra på sitt sätt!

Kram!

joggemia sa...

Wow, vad du hunnit med mycket! Gillar allihopa....så olika varandra och så läckra på sitt sätt!

Kram!

Erica sa...

Vad mycket fint du gjort! *beundrar* Såg dina fina kort på Scrappizbloggen också. Undrar var du inhandlat de fina fjärilarna? (kortet Moa 10) har köpt några på Panduro för länge sedan, men då fanns bara små varianter...

Anonym sa...

Gillar detaljen med frillsen och fotohörnet. Liftvarning!