Vimplar till salu

tisdag 18 mars 2008

VAB...

...hakar på bloggtrenden... och vabbar idag.... Pojkarna i familjen är sjuka och trynar i soffan. Jag och Molly fördriver tiden med: vad tror ni...??? gör kort såklart!

Det här kortet har Molly 5 år gjort helt utan mammas medverkan! Jag bara tittade på henne när hon visade upp det och blev stum av förundran. Stolt mamma! Det kanske är någon som vill ärva mammas scrapsaker när jag dör iallafall. För pengar lär det inte finnas att ärva så länge man har detta som hobby...!

Ps. Hon kan inte läsa och ännu mindre kan hon engelska... Hur 17 kunde hon välja en så passande textstickers...?

Hon har dessutom varit med mig på Stellas och Panduro. Och är väldigt förnuftig i sitt handlande. Många vita cardstocks, olika klistersaker, bla dubbelhäftande tejp och limpenna till dom små sakerna sa hon... Jag försöker propsa på henne söta glittriga saker, men nejdå det vill hon inte ha... Hon ville hellre ha en brun chalk att "göra sådär runt kanterna..."
Jenny på Stellas lyckas hon alltid charma så hon får något fint! Vad ska det månne bliva av denna unge...?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter här med hakan ända nere vid fotknölarna ... hon är helt otroligt duktig! Vilken stil! Hälsa henne att det var ett av de finaste kort jag sett! Kram.

Erica sa...

vilket fint kort hon gjort, imponerande!! hon har fått en del av sin mammas talang ser jag! :-)
kommer att skicka ett mail till dig idag, så du kan väl kolla den då du har tid :-)

Anonym sa...

Underbart kort din dotter gjort!

Petraso sa...

Imponerad!!! hon är jätte duktig.....och lika smart som mor sin???

min dotter på 7 1/2 ska med på 4:e stora mässan:)
Hon har varit i Otaliga scrapbutiker..... och charmat.
hon är snål mamma får handla.... sist shoppade hon väldigt bestämmt hon ville ha ett block med glittrig papper i svart rosa vinrött turkos..... det gick många vecko pengar.... sedan ha hon fastnat för promakers....har fler än mamma men lånar ut dom till min kompis men inte mig....

Hon ska gå själv på mässan med en annan stämpel dotter....
Dom känner ju massa butiksägare så dom blir nog omhändertagna....