Vimplar till salu

fredag 4 april 2008

Färg fredag på KIF igen...


...och denna gång är färgerna ni ska utgå ifrån rosa, vinrött och vitt. Jag har använt två av mina vinststämplar från Stämpelboden och maskat in rosen i textstämpeln.
Skönt med helg! Jag har massor med pysselprojekt som måste göras så jag hoppas jag får lite pysseltid i helgen.
Sen vill jag tacka för kommentarerna jag får, jag lovar att jag ska bli bättre att kommentera tillbaka. Jag springer ofta på era bloggar och får en massa inspiration!
Kram på er!

5 kommentarer:

Erica sa...

Vackert kort!! Gillar färgerna och det stilrena i det. Helt enkelt vackert!!
Hoppas du får en trevlig helg och att du hinner pyssla, så att vi får se ännu mera snart!! :-)

Unni sa...

Nyyyydelig, vakkkert!!!!!!
Unni

joggemia sa...

Grymt snyggt kort!!

Kram!

Karin sa...

Hittade hit idag. Så många vackra kort du gjort! Tack för att jag fick titta.

Pimmi sa...

Oj vilket vackert kort, förstå mig rätt men det var som så enkelt på något sätt men såå snyggt /Emma