Vimplar till salu

tisdag 17 juni 2008

Jag lever...


...men hinner inte med allt som jag skulle vilja hinna...
Ändå har jag semester, visst är det väl konstigt. Kolla in min fina Klematis. Blommorna är stora som dasslock... Visserligen bara tre, men jag är är så nöjd att den tog sig överhuvudtaget. Köpte en liten sliten planta för halva, halva priset och stoppade ner i jorden för två år sedan. Och nu verkar det som den trivs iallafall.
Mathias har fullt upp med veden varje kväll. Det syns inte ens att han har börjat. Hn lär få hålla på hela sommaren. Jag har städat och idag har jag varit en sväng till stora staden. Det resulterade i några scraprelaterade inköp. Som jag vill sätta igång med nu!
Men nu väntar sängen, det är ju en dag imorgon också. Då hoppas jag kunna uppdatera bloggen med ett nytt kort! Tills dess: Sussa gott!

Inga kommentarer: