Vimplar till salu

söndag 22 juni 2008

Jag lovar att det här är det sista...


Detta kort gjorde jag till en dubbellift utmaning. Men nu känner jag att jag börjar spåra ut helt... Dags att plocka ihop sakerna och komma tillbaka till verkligheten. Hänga lite tvätt och dammsuga några golv. För hur skönt jag än haft det denna semestervecka, kommer arbetet att knacka på dörren imorgon. Hoppas vädret blir bättre nu när jag ska jobba igen!

Förresten så måste jag bara säga: Jag mina Doodle Factory stämplar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du nu gjort? Vem är detta till??
Du må tro att jag har koll på dig.
Med hjälp av goda grannar.
Scrap-booking vore något för dig här starta en kurs. Saknar dig
Britt-Marie Lindvall

Anonym sa...

läckert läckert läckert!! =)
Måste även lägga en liten kommentar om kortet nedan också! Himmer va sött det är!! "du har ju typ fyllt år" *hihi* kan inte passa bättre till den stämpeln!! *fniss* ;)
stor kram Petra

chalin sa...

Det var verkligen ett tjusigt kort.
Är ute på enliten bloggrunda, så jag passar på att lämna lite avtryck här och där =)

Sofia sa...

Så snyggt, stämpeln är underbar och färgerna du valt bara så rätt.