Vimplar till salu

söndag 29 juni 2008

Mina älskade ungar!

Igårkväll hörde jag och Matti hur ungarna levde rullan. Och när vi kom ut hade dom tagit på sig sina hjälmar och tävlade i våran lilla backe på diverse urvuxna färdmedel... tokungar!




Och idag fick vi ett till tokryck klockan halvtio sa Matti: hoppa in i bilen, vi åker till Kolmården!
Sagt och gjort, iväg bar det. Vi började med Safariparken... Ett kort lyckades jag ta, på en stackars Zebra som inte riktigt ville ställa upp som modell.

Och nu får ni se de resterande foton jag tog... Barnen hittade en bilbana mitt bland djuren som dom promt skulle åka... Och ja... sen blev det liksom inga mer foton.

Hoppas ni har haft en lika tokig helg som vi!
Ibland behöver man det!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Vilka härliga kort, lyckliga glada barn!! Kan riktigt se dem tävlandes i backen, och även Matti som säkert hade minst lika kul :-)

Härligt med sommarlov!!

Många kramar från oss i Lysekil