Vimplar till salu

torsdag 10 juli 2008

Tävling...

...hos Papermaze! Skynda dit, ni hinner vara med ni också.
Mitt bidrag blev ett födelsedagskort till dottern som fyller 6 år snart. Hon älskar Hello Kitty så jag klistrade dit ett plåster:) med den söta katten.

För övrigt känner jag mig lite splittrad just nu...

Jag blir inte klok på vad som är "min stil". Ena dagen gör jag romaniska shabby kort och nästa lekfulla freestyle kort. Och därimellan grafiskt rena och några blir så kallade scrappade kort...

Är det bra eller dåligt?

Jag har ju fruktansvärt kul när jag "värker" fram dom och det är kanske det som räknas. Men ändå så skulle det var kul och hitta min grej liksom... Det finns ju så många härliga kortmakare runt om i världen och som man direkt kan säga vad som kännertecknar dom.

Lite tankar kring morgonkaffet...

Ha en bra dag!
och TACK alla goa människor som lämnar kommentarer här hos mig! Jag blir så glad!

4 kommentarer:

Petraso sa...

Vad då !!!
man måste inte ha en stil och man kan ha en stil!! Det är så kul att man är olika!

För mig är Rimna stil ;) så är det lilla extra i dekorations stil i ljuva färger med harmoni i.

Gillar "din stil" skarpt tjejen.....

Muffin sa...

Det är väl BARA positivt att inte köra fast i samma träsk hela tiden?!! Satt precis och kollade lite på en del av mina kort i morse och tyckte att jag var förskräckligt ensidig och tråkig! Nej, man får nog försöka utmana sig själv lite...;o)
En så'n kul ide med plåstret förresten!

Anonym sa...

jag tycker det är underbart med olika stilar, skulle bli galen om allt man gjorde såg likadant ut=)
så jag tycker du ska njuta av att du är suuuperduktig vilken stil du än väljer att jobba med!!

Kram

Ulrika sa...

Håller med de övriga. Varför sätta sig i ett fack? Du är du och det du gör är unikt för dig! Just det unika är ju din stil!! Så tänker jag med möjlighet att jag låter som en flummig filosof!! =)

Många kramar!!