Vimplar till salu

onsdag 27 augusti 2008

Altrat en sparbössa...








...hittade en "naken" vit fyrkantig sparbössa för ett tag sedan. Perfekt present till min systerson som fylle 1 år i oktober. Men jag var bara tvungen att göra något åt den!
Efter lite papper, band, bokstäver och dekorationer så var jag nöjd. Jag ville få den att likna en stor sådandär lekkloss som det brukar vara bokstäver på. Och eftersom pojken heter AXEL så var valet av vilka bostäver jag skulle ha givet!
Papper, banden och blomman är från Designat.
Det blev ett enkelt upplägg då jag ville att pappret och bokstäverna skulle vara i blickfånget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

kanon snyggt!

Anonym sa...

Men så fint!! Och vi som har ett nytt uppdrag till dig- inte helt olika detta ;-)

Muffin sa...

Såå läcker!

http://merving.blogspot.com sa...

Vilken fin sparbössa!