Vimplar till salu

torsdag 11 september 2008

Skapat för Designat!







Ni som var på mässan i Göteborg helgen som gick hade chans att se dessa saker i Designats monter. Men för er som inte var där visar jag dom här nu. Härliga Pink Paislee pappren Vintage Moon. Massor med bling och ckrackle accent, som inte syns så bra på fotona men ni får använda fantasin. Nästan allt material hittar ni hos Designat!
Tack alla ni som berömde mina alster på mässan!!! Jag blev riktigt rörd att jag kan inspirera någon... Det är stort!
Och stort tack alla ni som kikar in här och lämnar kommentarer! Ni får mig att skapa mera!
Ha en riktigt skön fredag imorgon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är mässa i helsingborg! Du anar inte hur glad jag blev nu. Haha, du gjorde min dag =) tack! Fattar inte hur jag kunnat missa det.. Tack iaf. HA en bra dag!

http://miesvensson.blogg.se/miie

Ulrika sa...

Underbart kort och jättefin anteckningsbok! Som vanligt perfekt avvägt, supersnyggt dekorerat. Me like!

Nina sa...

Åh, vilka läckra saker - och som du skrev, kul att se hur olika man kan skapa med nästan samma paket! Du är så begåvad! ♥