Vimplar till salu

söndag 16 november 2008

Utmanad!

Av Kicki!

Vilken mat äter du ofta?
** Mat och mat... Jag måste ha en skål med vaniljyogurt och Kellogs Special K med röda bär om dagen.

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
**Jag hjälper gärna till om jag kan sitta!

Var sitter du helst när du bloggar?
** Vid våran dator i vardagsrummet, fast ideérna till inläggen kommer till mig i helt andra situationer...

Köper du ofta Triss?
** Köper endast Triss att ge bort i present och gärna ihop med ett doftljus, favoritdoft: vanilj!

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
**Min bästa semester är den vi verkligen kommer iväg på, att alla är friska, och att vi kan stanna kvar på semestern hela tiden ut, utan missöden som akutbesök samt att bilen har varit hel... Och mig veteligen har inte den drömsemestern inträffat ännu. Och vi har inte ens haft tur med vädret!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
**Tittar inte så mycket på TV... Men jag tittar gärna på dokumentärer på tv2.

Vilket är ditt favoritvin?
**Jag dricker inte gärna vin... grönt vaniljte det är gott!

Märker ni en röd tråd...???

Nu är ju reglerna sånna att man ska välja ut 4 stycken som man ger denna utmaning vidare till... Men jag väljer att dela ut den till alla som är sugna att skriva lite skoj information om sig själva. Tar ni an er utmaningen, låt mig veta så jag kan besöka er och läsa om er!

Sen måste jag tacka för alla fina ord och kommentarer jag fått om mina glasögon och bild!
Ni goa underbara människor får mig att sträcka lite extra på mig!
Tack!

1 kommentar:

Anonym sa...

Roligt att läsa om lite ny info om dig ;-) Och jag håller med alla andra, du är supersnygg i dina nya glasögon!
Stockholmet var toppen men man kommer snabbt in i vardagen igen med dagis, jobb, tvätt och annat.

Imorgon ska jag blogga! ;-)

Kram
Malin