Vimplar till salu

lördag 2 maj 2009

Invigning av Stellas!

Vilken dag!!!
Jenny öppnade Stellas idag i nya fina lokaler med pompa och ståt! Härlig uppslutning av glada människor som var shoppingsugna.
Här står fina Jenny och söta Lisa bakom kassan. Tack snälla Jenny för att du tänkte på mig och för ditt alltid lika sprudlande humör! Tack Lisa för en härlig dag och hoppas vi träffas igen!

Detta kort är gjort idag, fick en beställning på plats av Stellas DT-gäng om ett lycka till kort till Jenny.
Jag satt och kortmakade hela dagen och försökte svara på frågor. Tack till er alla som besökte mig och Tack för alla era fina kommentarer! Dom har jag sparat på en speciell plats nära hjärteroten.
Hann disktutera lite med Jenny idag... och kanske, kanske kommer det bli kortkurser framöver... Om någon är intresserad förstås.


Här sitter andra delen av gänget som jobbade idag. Therese och Carina, som förövrigt är helt slut här och tar sig en välförtjänt rast. Tack Therese för skratt och god frukost! Tack Carina för inspirerande pratstunder och jag hoppas vi någon gång kan sitta och scrappa ihop!

Nu är magen mätt efter grillat... soffan nästa...

3 kommentarer:

Britta sa...

ja , det var så treligt på Stellas och så bra att man ser allt. och man fick en sådan lust att fara hem och sätta fart när man såg allt du gjorde.. kanon

Jessica P sa...

Ska du ha kurs är jag helt klart intresserad, tyckte du gjorde supersnygga grejjer!

carina sa...

Nämen usch vilken bild, jag ser ju ut som grinigast i stan *Hihi*
Jag är sååå glad att du var där och demade igår så jag fick chansen att se dina underbara skapelser IRL. och har du kurs så kommer jag på stört!!=)

Hoppas vi syns snart igen♥
Kram