Vimplar till salu

torsdag 21 maj 2009

Maya Road

Malena utmanade oss i Scrappiz redaktionen att skapa med Maya Road Sheer Journaling tags. Älskar detta foto på Molly så denna gången fick det handla om när hon tappade framtanden. Fick dit en liten Maya Road fågel också.

Dessa stämplar med fågelburar från Basic Grey är så fina och användbara som bakrund. Här har jag stämplat med Charcoal chalk och sedan sprayat ytan på stämpeln med perfect pearls. Det gav ett härligt glittrigt och vattnigt stämpeltryck. Nästan genomskinligt...

Jag fäste jornalingtagsen med vellumdots, det fungerade perfekt.


Den lilla fågeln fick en 3D kudde så att det blir lite nivåskillnad.
Hoppas ni har en skön långhelg allesammans!

4 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Superfin LO! Va söt hon är!! ;0)
Kram Kicki

Mya sa...

Superfin! JAg måste fråga dig om stämplarna, fågelburarna alltså. Jag blev jätteköpsugen på dom. Vart har du hittat dom någonstans???? :)
Sedan undrar jag vad det är för snygga journalingtags som du använt i de två senaste inläggen. Den blå på sneakpeaken och sedan ett annat på inlägget under :) Ser kanonsnyggt ut! kram och hoppas du får en fin helg. myamia

Mya sa...

det var visst inte de två senaste.... en är på sneakpeaken, den andra är på tackkortet. kram

Britta sa...

Tack för alla fina bilder du lägger ut . så vi får njuta av allt fint du hela tiden gör . Du har det konstnärliga i dig ,ha det bra kram B-M