Vimplar till salu

torsdag 7 maj 2009

Skissinspiration

Ni vet väl om att vi har en ny utmaning på Designats blogg varje söndag. Denna vecka är det Anna-Carin som lockar med en härlig skiss. Jag kunde inte låta bli att inspireras och skapade tre stilrena kort efter den.

Ett kort i storleken 15 x 15 cm


Detta är 10 x 10 cm


Och tillsist ett kort som är 15 x 10 cm.
Som ni märker har jag kört på samma tema genom korten: nämligen cardstock, chipboardfigurer och vit penna.
Otroligt kul att få skapa rena grafiska kort ibland. Det går fort också, perfekt när kortförrådet behövs fyllas på. Materiallista hittar ni på Designats blogg
Sen måste jag ösa kärlek över er som kikar in här!!! Tack så himla mycket för alla fina ord ni skänker mig! Det betyder jättemycket. Jag ska försöka ta mig en rejäl bloggrunda i helgen och kollla in till er!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Fin layout. Går verkligen att göra mycket med den och du har löst det super fint. Jag gillade den översta bäst, men det är nog pga färgvalet :)

Britta sa...

Du är så kreativ o ideerna bara spruta . önskar jag hade detsamma ha det gott fr.. B-M L..