Vimplar till salu

torsdag 23 juli 2009

Mera KAOS...




Igår gick tre av mina KAOS awarder iväg, så jag hoppas dom landar i deras ägares brevlådor under dagen. Jag valde att hålla samma tema på alla: kraft, junebug och TGF stämplar.
Nu är det tre (nä, fyra för jag kan inte räkna så jag har nominerat 7 tjejer istället för sex, bra va!) kvar att skicka, men jag har inte fått några adresser från några av er som jag nominerade.
Maila gärna dom till min adress som finns i cen högra spalten.
Ut i trädgården igen för mera rensning, förstår inte hur det kan växa så mycket!
Ha det gott!

5 kommentarer:

Zarah sa...

GUUUUUUD vad söta!! ♥

Muffin sa...

Åååh, vilket underbart fint kort som kom i min låda idag!! 1000 miljoner tack, det står nu på mitt pysselbord och inspirerar mig. *klappar på*
Stor kram och tack igen! ♥

Åsa/asamia sa...

Ååååå idag kom mitt kort - helt underbart fint!!! Tack!!!

SasSa sa...

Oups jag har totalt glömt att ge dig min adress. För en av dem du saknar är min va?
Men när jag ändå är här måste jag ju bara säga att det var ett par underbara kort!! Underbara färger och underbart färglagt, ljuvlig och ögoncandy som vanlig alltså:).
Springer genast och mailar. Sorry vännen!
Stor kram SasSa

Nina sa...

Wow...TUSEN TACK för det alldeles alldeles underbara kortet som låg och väntade på mig i Köpenhamn! Jag är helt fascinerad och imponerad över hur perfekt och vackert kortet är....TACK!

Kram!