Vimplar till salu

tisdag 20 oktober 2009

Webster´s Pages för Designat

Fick ett härligt paket från Camilla med underbara Webster´s Pages papper i. Har alltid tyckt dom varit för fina att scrappa och även lite svårscrappade då dom är fulla med detaljer. Men skan den som ger sig... ;)


Endel textremsor på papprena är så fina i sig att det är synd att slänga bort dom. Här har jag använt den som en dekoration, just denna var fylld med stämnigsfulla ord som passade bra till layouten.
Materiallista hittar ni i designats blogg!
Sen måsta jag tacka alla fina själar som jag träffade i helgen på mässa och på Inkido! Ni är fantastiska!
Ikväll är det kursdags igen, färgläggning, nervöst som vanligt men så kul.
Önskar en tursam tisdag!

10 kommentarer:

Jennie/Deleelsia sa...

Du bemästrar ala sorters papper och material tror jag :)
Rådjuret är så fint och effektfullt, gör att man dras in i fotot.

Jag såg dig ju aldrig på mässan :(
Lördagen var jag mest förvirrad av allt folk och på söndagen kanske du inte var där?

Petraso sa...

Tack själv!!!! Du är en stooooooooooor inspriations källa och en underbar tjej!!

Jeanette Wallén sa...

Tack själv!!! :D Jag var inte riktigt beredd på att möta pysseltjejer i hotellkorridoren, därav min lätta förvirring! *hihi*

Underbar LO - du kan verkligen konsten att göra en detaljerad LO med mycket white space. Du är KUNG! :D

*kramar*
Tett

Therése sa...

Tack för en mycket bra och trevlig kurs! Nu ska jag sätta mig med mina nyinköpta Distresser och öva, öva, öva... ;)

Kram, Therése

Muffin sa...

Helt underbar LO! :)

Marimer sa...

Precioso este LO, super creativo, me encanta como trabajas. Buen dia., bss

Lena Katrine sa...

Simpelthen nyyydelig! Så utrolige mange flotte detaljer og rålekre papirer og farger!

Ha en fin dag videre! Go'klem

Ida H sa...

Super fint! Brukar kika in hit lite nu och då. Hoppas det är okaj att jag länkar i min nyss startade blog.

Dawn sa...

Beautiful layout, love the design!

Rasofiel sa...

wow! vilken underbar vinterlayout♥vilken font har ni användat på orden vinterpromenad? jättesnygg :O)))