Vimplar till salu

fredag 6 november 2009

Sukkersött #60

Fredag igen ;) och dags för Sukkersöttsutmaning. Denna gång har vil blivit sponsrade av Patternscape med fina papper och utmaningen lyder; altra en artikel, men den får inte vara en fyrkantig ask + ett kort.

Ännu en ask som Leia Har skurit ut åt mig med silhouetten. Monterat ett "band" av mönstrat papper och en mängd dekorationer. Det kan inte bli fel med så fina blommor och pärlor.

Jag valde att göra ett matchande kort i miniformat. Samma upplägg på kortet och val av dekorationer.
Notis till syster: Jag fick dit några fjädrar!!! Utmaning avklarad!
Hoppas ni för en skön helg, själv ska jag packa scrapsaker för imorgon bär det av till Örebroträffen!!! Ses vi där?

12 kommentarer:

Unknown sa...

Supersnyggt!!!!

Visste väl att om nån skulle fixa det så är det du!

Kramar

Jojjo sa...

Superfint verkligen!

Anonym sa...

Underbart Och Avis du som ska på träff jag skulle också på en träff men schemat går inte i hop alls på helgerna nu

peytraso

Jeanette Wallén sa...

MEN HIMMEL VAD SNYYYYYYGGT!!! WAAAAAAAH!!!! :D

Kram,
Tett

Muffin sa...

Åh, men du är ju helt makalös! Sååå himla snyggt! ♥

Anki sa...

Vilken underbar färgkombination. Verkligen vackert! Jag blir alltid så imponerad när jag tittar på saker som du har gjort, för du är så väldans duktig.

ulrica sa...

WOOOOW!!! Jag är djupt imponerad <3. Så jädrans snyggt helt enkelt... färgerna kändes så fräscha, speciellt nu när man fastnat lite i julfärgernas värld :)

Ha en toppendag i Örebro. En vacker dag hoppas jag hamna på samma träff som dig, det vore jättekul!

Kram Ulrica

MissMian sa...

Jag kommer!! Har till Lisa önkat att få sitta nära dig :)

Pia sa...

wow super lækkert i farver og pynt

Helle Sahl sa...

Wauw, så lakre farver sat sammen. Lige i øjet.

Lena Katrine sa...

Helt nyyydelig! Så lekre papirer i skjønn harmoni, og nydelig dekorert!

Go'klem

sari hänninen sa...

fyyyyy, vad snygga!