Vimplar till salu

torsdag 17 december 2009

Payback time och firardags!

Denna blogcandy är avslutad!
This blogcandy are closed!


Jag har bloggat i drygt 2 år och insåg idag att besöksmätaren snart passerar 50 000. Helt otroligt! Detta måste firas och vad passar bättre en en utlottning av scrapgodis. Jag har plockat ihop lite av mina favoriter, det blev ett riktigt vintagepaket.


För att delta i utlottningen som kommer att ske om en vecka, behöver du bara lämna en kommentar under detta inlägg. Har du en blogg får du gärna låna bilden av godiset och länka till mig, men inget måste.


Torsdagen den 17 december klockan 18.00 drar jag en vinnare.




Paketet innehåller:
Mini album med Bingo brickor från Melissa Frances 14x19cm
10 ark Making Memories Vintage Findings 8x8"
Thickers vita chipboard Prancer
Ett gammalt notark
1 fpk Prima blommor alabaster
Ett ark gulembossade dekorationer från Making Memories
En clearstämpel från MME
Ett ark med halvpärlor från YouDo
Ett ark med strass från Youdo
En påse med diverse löv och blad
Pearl brads från Youdo
Ark från en gammal pilgrimmsbok
En mängd pappersark, tag, frimärken från Making Memories
Gamla matkuponger
5 aprikosa körsbärsblommor
5 turkosa körsbärsblommor
Brunt glitterlim från Youdo
Diverse band och spetsar
En liten påse med div. knappar
Turkos pärlfloss
Lite smått och gott; brads, pins mm
En ask med fotofix

234 kommentarer:

1 – 200 av 234   Nyare›   Senaste»
Chruss sa...

Åh, vintage! MUMS!!!
Tar gärna en lott och hoppas på tur!
Kram
Chruss

Stina Riswall sa...

Jag hoppas på det bästa och passar därför på att kommentera. Inte ofta jag gör det men man får mkt inspiration från din blogg.

Vi ses snart, så jag får Promakerna :D
Stina

Pernilla ~Pillan~ sa...

Oj! Vilket paket! Du är ju lika snäll som tomten :-)Följer din blogg så jag är gärna med på utlottningen!

Jaxie sa...

Detta skulle vara en underbar julklapp till mig! ^^

Jojjo sa...

Nämen jösses vad mycket fna grejer!
Verkligen generöst och vilken trevlig julklapp om man gick och vann :))

Kari sa...

Leser bloggen din fast, du gir meg masse inspirasjon.
Fantastisk flott premie, så jeg blir gjerne med i utlottningen.

Kari :-)

Cicci sa...

Håller mina tummar hårt. *hoppas det blir jag, hoppas det blir jag, hoppas det blir jag*
Om lyckan är på min sida kanske jag kan försöka mig på att skapa något så fint som du alltid får till.
Kramiz

Martina (Tinisen) sa...

Åh, vad mycket fina saker! Jag håller tummarna att jag har tur i lottningen. Följer din blogg och allt vackert du skapar!

Helen sa...

Ååå, jag vill gärna vara med och hoppas på vinst så klart!

Annika kort & gott sa...

WOW, vilket paket! Självklart tar jag en lott och hoppas på tur.

kram Annika

Meretekj sa...

Fantastisk flott candy!
Den vil jeg gjerne være med på.
Har skrevet om den i min blogg.

Therese sa...

håller tummarna att jag vinner detta mumsiga paket

Ludkasz sa...

Fantastic candy:)

Anita/AniLi sa...

Fantastisk bloggcandy och WOW; 50 000 besök!
Kikar in här varje vecka för att beundra dina vackra alster!
Klart jag vill ta en lott, hoppas nu bara på tur.

TheréseC sa...

Oj, vilken generös utlottning! Självklart vill man ju ha en chans på den =)
Grattis till den 50.000 besökarna. I och för sig inte så konstigt med tanke på hur duktig och kreativ du är!!
Kramar, Therése

Björken sa...

Men vilket fint paket, klart man vill vara med på en utlottning = )

Anonym sa...

oh my goodness what wonderful candy !
I have added a link in my sidebar !

Kate x

Ann-kristin S sa...

Hej hittade din blogg idag :) och är väldigt glad för det . Jag är nämligen ny i scrapping världen ,jag har köpt in en del papper ,pennor ,stämplar mm ,men det kan ju aldrig bli för mycket hihi .får hålla tumarna att man har turen med sig och vinner :)

Erica sa...

GRATTIS till 50000 besök!! Besöker ofta din blogg och beundrar dina alster, du är en stor inspirationskälla. Tar en lott och hoppas på tur!

Kram, Erica

Mill@n sa...

Superläckert candy!! Du är en stor inspirationskälla och jag hälsar på så snart du visar upp något nytt! GOD JUL på dig!

Catrin Andersson (Lillstrumpa) sa...

Wow, grattis! Besöker din blogg lite då och då och hittar mycket fin inspiration. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!!!

Malin sa...

Fantastisk paket! Du är generös med din inspiration och nu detta! Hoppas på turen.. och ser fram emot dina kommande alster.

Carola sa...

Oj så läckert godis, tar gärna del i lottningen :)

Muffin sa...

Oj, du är ju helt tokigt generös! :) Jag vill så klart vara med i utlottningen och gör även lite reklam för dig inne hos mig.
*kram*

Anonym sa...

Åh vilket härligt packet :)

Marte sa...

Du er utrolig generøs, Anna Maria :) Dette er en superflott gave, jeg krysser fingrene :)

Ha en fin dag, jeg savner deg på laget!

Klem fra Marte

Ulrika sa...

Åh jösses amalia vilket godispaket! Här gäller det att hoppas på turen! Otroligt generöst och bara såååå inspirerande!

Helen sa...

De här vill jag hemskt gärna vinna! =)

Veronica sa...

Wiiihoooo! vilket fantastiskt generöst paket!
Självklart tar jag en lott och hoppas på tur.

Ps. det är som alltid en fröjd att vara här inne hos dig

joggemia sa...

Oj, här snackar vi candy!! Självklart tar jag en lott...annars vore man ju dum!! =) Vill också passa på att säga att jag TOKGILLAR dina kort med motiv från The Greeting Farm! Även jag har köpt på mig några nu. =)

Kram!

Leia sa...

Grattis till de 50 000 besökarna =)
Jag tar en lott och hoppas på tur.

Kramelikram vännen
Veronica

Ulle sa...

Vilket trevlig bloggodis!

Är ofta inne på din blogg och inspireras av allt underbart du gör!

Annica H sa...

Oh Maj Gadd! :)
Självklart vill jag ha en lott till detta fantastiska godis!
Grattis till firandet i din fina blogg! :)
Mvh Annica H

Anonym sa...

Fin blog. Jeg vil gerne være med på din trækning.
mvh Dorte

MissMian sa...

Men wow vilket paket du lottar ut!!! Klart man vill vara med och ta en lott!!! Det där mini-albumnet har jag letat efter....

Asksvart sa...

Mumsmums... vilket härligt godispacket... den chansen vill man inte missa...

Sandra sa...

Åh, vilket underbart paket du plockat ihop! Jag kommenterar ju inte så ofta, men smyger runt och inspireras så fort du uppdaterar...

Kristin sa...

Gratulerer med så mange treff på siden din! :D Kjempe masse flott du lager! :)

Tusen takk for sjansen til å vinne denne flotte blog-candyen! :D

Ilus sa...

Wow vilket paket!! Stort grattis till 2 -blogg år! Jag är tacksam att du håller på! Det finns ju massa trevligt att titta på i din blogg och jag blir ofta inspirerad till eget skapande!
TACK för en trevlig blogg!
/maria

Marie sa...

Älskar det du gör och tittar in både en och två gånger/dag. Tar gärna en lott!
/Marie

Anki T sa...

Åh vilket generöst julgodis - hoppas på tur!
Och grattis till alla besökare- inte konstigt med tanke på alla fantastiska skapelser man får se på här i bloggen.

Marie Wisén sa...

FANTASTISKT!!! Jag håller tummarna för att turen är med mig.

Krma Marie

Sara-SaGam sa...

Åh, vilken fantastisk godispåse du lottar ut. Jag hoppas på turen!

Camilla sa...

Alltid kul med tävlingar. Så här innan ju känner man sig som barn på nytt:))
Njut av julen!

LisaMattias sa...

Vilket härligt paket!

Jag inspireras ofta av dina alster, hoppas på tur nu!

Anki sa...

Hittade precis din blogg - så först av allt STORT GRATTIS till alla besökare. Välförtjänt! Länkar så klart till din fina "candy". Kram -Anki

Annethe Andersson sa...

Hejsan

Hittade din sida idag och blev jätteimpad av det du gör!! Såg att det var en bloggcandy och där är jag gärna med!!

V.H Annethe

Britta sa...

SÅ mycket Scrap-godis ...Lyckans den som får den stora äran att vinna detta ..där vill jag jätte gärna vara med och tävla..
Lycka till
Kram B-M

jeanettew sa...

Ja, men det här kan man ju inte bara missa. Vilken härlig blogcandy!

kram Jeanette

Pialine sa...

Tillykke med de 50.000 besøgende på din blog. Skøn blogcandy, jeg krydser fingre for at jeg er den heldige :o)
Knuzzer
Pialine

Petraso sa...

Tillykke! till alla besökarna och vilket fint Candy! Du har sssssåååååååå bra smak och är urgullig!!!!

Så klart man vill vara med på denna chans!

Petra Christensen sa...

Åh, vilken fin julklapp det hade varit ♥

MVH
Petra

Lena sa...

Åhh..vill jättegärna vinna detta fantastiska paket!! Vilken julklapp!!! Hoppas det blir jag!!
Kram Lena

hellenbell sa...

åh, jag skulle gärna vinna detta paket... dreggel...
och du gör ju så fantastiskt fina saker att man blir helt galet glad varje gång du visar nåt nytt!!!

Ida Karlsson sa...

Åhh, vilken underbart paket! Skulle vara kul att skapa med det. Du gör otroligt fina skapelser och jag besöker din blogg varje dag, även om jag sällan lämnar någon kommentar!

Linda/Gulligullan sa...

Åh vad mycket fint! Jag tar en lott :)

Hozzan sa...

Grattis till alla besökare och jag deltar gärna i din utlottning av alla mumsiga saker.
länkat i min blogg
http://hozzan.blogspot.com/2009/12/avbrott-for-mumsig-blogcandy-hos-rimna.html

Gurkiss Scrappande sa...

Oooh jag såg ditt godis på en annan sida och var ju tvungen att kolla. WOW, denna vill jag ju inte missa att ta en lott om :)

Jag har länkat med bild i min sidebar.

Kram Gurkiss

Maria Therese sa...

yummi candy og kjempefin blog! Jeg legger deg inn under mine favoritter :) ha en fin helg

Sophie sa...

Vilken härlig godispåse!! Självklart vill jag vara med i utlottningen.
Har länkat med bild från min blogg.
Ha det gott//Sophie

Helena Påhlsson sa...

vilket godis !! Du bjuder iofs alltid på ögongodis när man kikar in... jag tar gärna en lott på detta

Maddekladde sa...

Denna julklapp vill jag gärna vara med och fajtas om. Blir glad i hela pysseltarmen. <3

Linda Röjfors sa...

Oj vilket stort paket..:)
jag följer din bloggoch tycker du har sååå fina kort mm.
Jag håler mina tummar och hoppas på vinst.
God jul Och Got nytt år .

Johanna Westring sa...

Oj, wow vilket bloggodis! Det är så roligt att följa din blogg och jag hoppas att du fortsätter i samma anda. alltid när jag tittat på dina alster får jag lust att pyssla! :)

Tar en lott och väntar spänt på torsdag den 17e! :)

Carola sa...

Ujuj vilket paket!! Tar gärna en lott och har givetvis länkat.

Kickans_blogg sa...

Oj, va mycket godis! Vad generöst av dig!! :0)
Tar en lott å hoppas på att turen är med mig!!
Stor kram Kicki

Marika "Ioma" sa...

OOOOJ vilken massa godis.
Tääänk om man skulle ha turen att vinna det där...
Har även länkat i bloggen.

Unknown sa...

Mumma vilket scrap-godis!!! Håller tummarna :) & så var det en en väldigt trevlig blog jag hittade här också, inte fel det heller! Kram

Anonym sa...

Halloj!
Vilket mumsig bloggodis!!! Det kan man ju bara inte låta bli att vara med i! Vilken underbar blog förresten, mycket fint att kika på här! Gillar även din sida på sb.com!

Kram Suss

Anette sa...

Helt fantastskt roligt att du har så många besök i din blogg.
Grattis till de 50000 besökarna!!

Jag drar gärna en lott till din generösa bloggcandy.
Hoppas nu på fru fortuna ;)
Ha en fin helg.
Kram Anette

Kimsan sa...

Tittade in för första gången på din sida.
Jag vill gärna vara med i utlottningen :)

Linapyssel sa...

Va mycket fint godis du bjuder på!! Grattis grattis till alla dina besökare(inte konstigt!!) Jag besöker dig varje dag på min runda och gillar insupa inspiration från dig!
Kram Linapyssel

Unknown sa...

WOW vilket godispaket till oss scrappare!! Jag kör den egoistiska linjen och håller bara tummen för mig själv! ;-)

Scrapthat sa...

Ooo what beautiful Candy! Great to go with all your fabulous inspirational work! TFS

Lotta sa...

Har bara ett ord i munnen: WOW! Härligt paket! Vill ha :)

Dusia sa...

I must take part in this candy! It is amazing gift!
Congrats 2years ;*

Camilla sa...

Woooow... Verkligen ett paket som heter duga... Skulle få det sååå bra hemma hos mig=).

Grattis till så många besökare.

Kraaaam <3<3

florin design sa...

Åh, jag hoppas på tur! Skulle passa bra hos mig som just bestämt mig för att ta upp scrappandet igen!

petra/paradise sa...

ooooh!!

Shit pommes frites, vilken blogcandy!!
Du sparar då inte på krutet!
Tänk om man hade chans att vinna ett sådant paket!! *tar mig för pannan*
Drar härmed en lott och hoppas på att tomten har med sig ett stoooort pysselpaket till lilla Petra lagom till julafton!! =D

Många kramar Petra

Sindra sa...

Wow! Så mycket godis! Tar en lott och har länkat tillbaka och sist men inte minst! Hoppas på tur! :D

Maria/Myssel sa...

Jag vill jättegärna vinna detta fina paket!

HemmaFABRIKEN sa...

Wow, detta skulle vara en underbar julklapp! Nu hoppas jag verkligen på tuuur!!
Hoppas du får en trevlig helg med mycket lucia och (skön)sång!

Kram Magdalena

Birgitta Ljusdal sa...

Jag tar en lott och hoppas på turen att vinna allt detta fina.

Anne B. sa...

Grattis! Åå, vilket paket du lottar ut! Är gärna med.

abackman66 at hotmail.com

Ida H sa...

Åh wow, mumms vilket godis! Drar en lott, håller tummarna och hoppas på tur!

Frida sa...

En sån julklapp vill jag ha!♥

Tack för all den fina inspiration du ger!

MVH Frida

UmeNorskan sa...

Jättefint paket. Jag tar gärna en lott för att vinna paketet.

Maria Bergquist sa...

Härligt, underbart paket tar en lott!!

Caroline sa...

Oj, vilket härligt paket!
Såklart vill jag ha en lott =D

lisa sa...

Oj! vad lyxigt! bästa julklappen i år! :P

Lindilej sa...

Hej! Hoppas på att vinna godiset och passar samtidigt på att tacka för all inspiration!

Anonym sa...

Vilken underbart rolig idè, hoppas verkligen på det bästa. Du har en fantastisk blogg som bidrar till så mycket glädje och inspiration för mig.

TUSEN TACK !

/ Bea

Mollame sa...

Grattis till 500000 besökare.
Vilket Godis!!!
Vill jätte gärna var med och vinna detta.

Lätta och Goda recept sa...

OJ! Det var inget dåligt paket du lottar ut. Jag tar gärna en lott och hoppas på tur.

//Susanne

Jenny sa...

oh vilket härlogt paket, och roligt att du har så många läsare!!

Kraam Jenny

Christel sa...

Ojojoj vilket paket! Det skulle bli den bästa julklappen av alla. Jag håller tummarna och passar på att tacka för alla fantastiska saker du skapar och inspirerar med! Hurra för dig och din blogg!

Lena sa...

Vilket fantstiskt paket! bra smak må jag säga. tar en lott och hoppas att det blir som i trissreklamen....plötsligt händer det!!
tack för en härlig blogg!

Anonym sa...

Sikke en dejlig samling af lækkerier.. Trækker også et lod, og krydser fingre. Det ville være dejligt med en ekstra julegave ;-)
Elsker at kigge forbi din blog -bliver altid så inspireret af de mange fine ting, du laver..

God jul fra Tina F.

Lena Katrine sa...

Oi,oi,oi! For en flott godispakke du har stelt i stand!!! den vil jeg gjerne være med på :)
Bildelink finnes i bloggen min :)

Ha en flott helg! go'klem

Jojjopojjo sa...

Får man vara med i utlottningen? Jag smyger ofta och kikar på dina otroligt vackra skapelser. Så jag hoppas jag har chansen vinna :)

fusiafscrapping sa...

Congratulations! Wonderful candy.
Thanks for the chance to win!!!
I love all your works. They are great!

XOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXOXO

http://fusiafscrapping.blogspot.com/

Åsa/asamia sa...

Alltid lika roligt att kika in till dig, du har alltid nåt nytt fint att visa. Är här och hälsar på flera gånger i veckan ;0)
Jag älskar din blogg!

Anonym sa...

Hej! Vilken fin present! Jag är gärna med i utlottningen! Tack för all inspiration! Kram!

mariajohansson78@hotmail.com

http://merving.blogspot.com sa...

Oj oj oj så mycket fint i paketet. Jag är så imponerad av allt du gör. <3 Julkram <3

Mia sa...

Chansen att vinna detta underbarapaket är ju minimal men jag måste ändå bara vara med!! =) Du gör otroligt fina saker. Inte konstigt att du haft så många besökare.
Stor KRAM och God Jul önskar från en pysslare till en annan!! =)

Randi Th. sa...

GRATULERER!!!
Denne vil jeg selvfølgelig være med på!
Har lagt en link i bloggen min!
Ha en flott helg!
-klem-

Tindela sa...

Mums vilket fint paket! Vill såklart vinna!

Din blogg är en stor källa till inspiration för mig! Kram!

Joel & Johanna sa...

Å vad fint precis som du skulle passa mig ypperligt. Kram Johanna

Pysselfröken sa...

Vilket fint paket! Självklart vill jag vara med i denna lyxiga utlottning. Tusen tack för din generositet!

Uckemaja sa...

Vilken fin blogg, detta har gett mig massor av inspiration till mitt kommande nyårsbord. Jag brukar ge bort små julgåvor till alla gäster så cellofanpåsarna är ju en kul ide´!
Hoppas att jag har en chans att vinna det fina priset om inte så vet du i alla fall att bloggen är mycket uppskattad :-)

Pauline sa...

50 000 grattis till Dig!
Veronica Hagberg, min kära kusin, tipsade om din utlottning på sin blogg varpå jag nu "tar en lott" denna chansen måste man bara ta!
Vinner jag inte nu så ser jag fram emot utlottningen vid 100 000:onde besökaren =)
Mvh Pauline

Maria Ahl sa...

Din blogg har varit en inspirationskälla för mig då jag är väldigt ny på detta område!
Är mer än gärna med i denna utlottning.

Maria Larsson sa...

Åååå vilket underbart kit! Klart man vill ha tur! :-)

Natasha sa...

Tycker det där hade passat mig alldeles utmärkt!;)

måndotter sa...

Vilket paket!! vad snällt av dig att lotta ut så mycket saker.

Ciccos sa...

Ojoj oj vad mycket fint du ger bort! Tack för all fin inspiration du ger och alla fina foton. Keep on going!

Bobbasina sa...

Vilken spännande sida du har. Den skall jag besöka ofta. Jag är helt nybörjare när det gäller scraping. Har letat länge efter en hobby, Så skulle jag ha turen att vinna ett paket med vintagematerial kan man inte önska sig mera.
Ni önskas alla en trevlig jul.

Ann sa...

Wow, vilken julklapp!
Är här varje dag, en fantastikt inspirerande blogg!

Julhälsningar från Ann
ann.eriksson73@telia.com

Ulrika sa...

Jösses så många fina saker, du är ju makalös <3 Självklart hoppas jag på fru Fortuna!

Kram!!

jaktis/irina sa...

Jag hoppar sällan på utlottningar, men denna gången kan jag bara inte låta bli!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Holy macaroni för att uttrycka mig lite nördigt vilket candy! STORT grattis till 50000 besökare! Du är en fantastisk konstnär! Kramar!

Anonym sa...

Åhh så härligt mycket fint! Jag är jättegärna m i utlottningen :D Har självklart länkat hit ifrån min blogg!
Stor julkram,
Mli

KirsiHH sa...

Congratulations! It would be SO nice to win...

Nallebr.. sa...

åå klart jag vill vara med i din utlottning:)

Ullen sa...

Gillar din blogg och dina alster, en stor källa till inspiration.!
Man blir gald av att se dina verk.
Hoppas vi ses på någon kurs hos Stellas till våren

Hanna-Marie sa...

ååå vilket underbart paket! och grattis till 50 000 besökare :-D

kramar

Marie sa...

Å vilket blogg godis . Tänk om tomten kunde komma med ett sådant packet :)

marie8103032hotmail.com

eva sa...

Grattis! Jag brukar "skumma igenom" en massa bloggar, men på din fastnar jag alltid länge,tack för all insperation! Hoppas på tur i utlottningen..,

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer med så mange besøkende i din blogg gjennom 2 år! :)
En lekker blog candy du har satt sammen, her er det bare å krysse fingrene!

Ha en fortsatt fin adventstid. Ikke lenge igjen nå, til selveste julekvelden! Hilsen Hege

Hanna sa...

Jisses - här kommer inlägget som blir lott nr 130. Wow - det märks att du har plockat ihop ett paket som många gillar och vill vinna. Gratulerar till alla besök på bloggen.

Tanya sa...

Congrats on your hits Rimna!
Awesome candy!!!!!
Thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner! Linked it on my sidebar.
Thanks and welcome to my blog...

Anna-Lena sa...

Inte konstigt att du har så mycket besök eftersom du alltid bjuder på massa härlig inspiration, och vilket fantastiskt paket du bjuder på nu. Klart jag vill vara med.

Jose sa...

Congratulations with so many visitors!
Love vintage and love your blog!

Therese sa...

50000 besökare. Inte dåligt - grattis. Fina grejor du gör. Deltar gärna i utlottningen :)

Malin sa...

Riktigt bra blogg måste jag säga och just denna webbshop Stellas är min personliga favorit, beställer mest härifrån :) 50 000 besökare är inte dåligt, hoppas det håller i sig och jag deltar självklart i utlottnigen och hoppas på det bästa! Lägger även upp en länk på min blogg så fler hittar hit :) Kram!

Anonym sa...

Oh vilket underbart Blog candy !! Skulle vara helt otroligt att få något sådant yummy i brevlådan....men avståndet kanske är för långt !!! Jag håller ändå tummarna !!! Önskar dig en riktigt trevlig jul och nyår !! Kramar Tina
Downunder !! xxx

Marja Seidemo sa...

åh, vilket generöst och härligt paket. Självklart vill jag ha en lott och hoppas på tur...

Anna sa...

Wow vilket paket! Tävlingen avslutas på min födelsedag oxå! Var ju bara tvungen att kommentera, men mest för att jag älskar dina alster! Vilken inspirationsblog du har. Tack

Anonym sa...

Det är en härligt inspirerande sida. Skulle verkligen vara en julklapp och vinna detta. Att ha en massa härliga saker att dekorera med.

Tina Bergqvist
Videvägen 16
783 32 SÄTER

Lenalandis sa...

Oh herre jisses! Har varit på rehab på Teneriffa i 4 veckor så det var så kul att titta in i din blogg igen och se allt fint och vilket paket du ska ge bort.
Ha en trevlig jul!

Therese sa...

Wow vilket paket du plockat ihop!! Håller tummarna och hoppas på tur :D

Anonym sa...

Hejsan! Helt otroligt vad fina saker du hittar på att göra!
Jag vill jättegärna vara med och tävla om paketet. Håller tummarna för mig och hoppas att jag får det underbara, sagolika paketet!!
:D ;) ;P :P

Jessica P sa...

Åh, äntligen fick jag tummen ur med att kommentera hos dig! Världens julklapp om jag har chans att vinna detta! Du gör så fina saker och jag är här inne och kollar så gott som dagligen. /Jessica

. sa...

Åh vilken otroligt mumsig blogcandy.
Tar mer än gärna en lott och hoppas på tur.
God jul!

Hege sa...

Hej,
Jag är en rätt så nyfrälst scrappare som gärna vill vara med i utlottningen.

mvh Hege

Annette sa...

Åh, vilket härligt paket. Tänk så glad jag skulle bli ifall det blev lilla jag som vann.
Du gör så fina grejor, jag brukar titta in här och hämta inspiration när min egen tryter.

Hanna sa...

Vilket lyxigt paket. Måste ju ta chansen att vinna :) Kram Hanna

Pylle sa...

ooo vilket super härligt paket :), //Elin

ScrapMyran sa...

WOW! Vilket paket! På bilden hittade jag minst.....allt jag vill ha =) Självklart lägger jag bilden i bloggen och hoppas att jag har turen med mig!

Mia KL sa...

Vilket härligt paket, är gärna med och försöker få lite tur.

Lägger en bild i min blogg.

Malin sa...

ååååååååå så gärna jag vill ha detta paket :) hoppas hoppas hoppas

Johanna sa...

Du visar så mycket fint i din blogg!

Maja Stokk / eyovine sa...

Det där scrpgodiset ser ut att vilja bo hos mig ;D. Grattis till alla dina besökare. Men så finns det mycket fint i bloggen att kika på också!

// Maja

loke / viggen sa...

Första gången kanske ger det tur

// Lena

sofi sa...

Grattis till alla besöken!!

// sofi

Ulrica Ulander sa...

Vilket härligt paket =) och en kanonjulklapp till vinnaren...vill gärna vara med i utlottningen =)

God Jul!

Monika sa...

WOW, det var utrolig mange besøkende på to år!
Jeg har linket til deg i bloggen min, og vil gjerne være med i trekkningen av blogg candy :)

Ha en flott dag!!

Anonym sa...

Tack för all fin inspiration som du delar med dig av! Ofta med det där lilla extra!
Och....vad mycket fint du lottar ut!
/Maria B

Gunilla/Nilla sa...

Du gör så fantastiskt mycket fina saker och sprider så mycket läcker inspiration!

Tar gärna en lott och hoppas på vinst.

Ha en fin dag/Gunilla

ulrica sa...

Oj oj oj, vilken utlottning!!
Stort GRATTIS till alla besökarna.. det är du värd, kreativa vännen :). Dina alster är alltid en WOW-upplevelse!

Kram Ulrica

Heléne sa...

Wow, vilka läckra och inspirerande grejor du gör. Jag bara älskar dina enkla julkort för Inkido. Nu får jag hoppas på vinst av vintage så jag kan ta itu med släktens gamla bilder.

katha sa...

klart man vill vara med på utlottning!
julkramar Katha

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna detta finna pris. Tänk vilken julklapp jag skulle få, jag som varit så snäll i år...
Tack snälla AnnaMaria för denna fina chans att få något så bra...

Molpan sa...

Hej.
Lämnar ett märke och hoppas på tur. Vilket härligt pysselrum du har.
God Jul. //karin

Lena L sa...

Hoppsan vilket fint vintagegodis du har på utlottning. Det var inte lite heller, hur mkt som helst. Naturligtvis vill jag vinna detta underbara paket:) Hoppas verkligen på tur. KRAM Lena

Nebulosa sa...

Grattis till alla besökare!
Självklart vill jag ta chansen att vinna det härliga paketet. :-)

Larisa sa...

Very nice and mega candy!!! I posted it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
I like your blog and I became a follower now. Thanks for the chance to win this great candy! Hugs from Russia. Larisa

Pysseldraken sa...

Jag måste dra en lott till denna fantastiska blogg candy.

Anonym sa...

Tänk om jag ändå kunde vinna detta, 17 december är ju min födelsedag och scrapping det bästa jag vet. Det skulle ju inte kunna bli bättre.

/ Bea

Anonym sa...

Wow!! Vilket paket lagom till jul... Klart att man vill ha en lott!

Johanna

HazelQ sa...

Congratulations on your 2 years of blogging and your many hits! Thank you so much for the chance to win this fabulous candy :) I've linked on my sidebar.
Hugs
Hazel

Lisa sa...

Klart att man vill vara med :)

rebecka sa...

klart jag oxå vill vara med! :DD jag tar en lott och hoppas på tur!

Anonym sa...

Ser att många är lika sugna på detta godis som jag =)
Men jag tar en lott och hoppas på tur.
Mvh Eva

Anonym sa...

Många Grattis!!
Samtidigt så tar jag mig en tur lott och håller tummarna.
Önskar dig en God Jul, det är inte många dagar kvar till tomtn kommer.
Hälsningar
Katrin Z

Lillnettan sa...

Hihi, stor chans att roffa åt sig det här godiset... ;-) Men, jag gör ett försök så klart! Stora grattis också, 50 000 är inte illa pinkat! :-D

Anonym sa...

Jag får gratulera på 2 års dagen och önska dig lycka till i fortsättningen,jag firar också 2 års jubileum men av ett annat slag - två år sedan jag upptäckte denna fantastiska hobby. Så jag deltar gärna i denna utlottning
Iréne

Hegu sa...

Stort grattis till din fina blogg och alla besökare! Jag tar gärna en lott och hoppas på mycket tur!!:D

God Jul!
Helen

Anonym sa...

Vilken blog-candy! Jag fullkomligt dyker ner i skålen och fiskar upp en lott.
Tack för fin inspiration!
Med önskan om god jul och gott nytt år.

Hellaeri

carina sa...

Oj så mycket fint och grattis till 2år som bloggare!!=)
din blogg är ju den bästa som finns, så det är ju förståligt att så många hittat hit♥

nu hoppas jag på tur=)

Zarah sa...

Vilka fina grejer!! Jag norpar en lott och hoppas på tur! :D

Tatjana sa...

WAAAAAUUUUUU !!!!! Thank you for the chance to win your sweet candy!!! http://pinktatjanchen.blogspot.com/

Britt-Inger sa...

Ja, detta vill man ju inte missa.Håller tummarna!

rose-marie sa...

åååh.. vilket superhärligt paket.. självklart vill ju jag också gärna ta en lott.. *hoppas på tur*

//roolz

Anonym sa...

Men herregud vilket otroligt paket du lottar ut! Helt otroligt! Klart man vill ha en chans att vinna det.

Grattis till 2 års bloggandet och de stora besöksantalet.

Kram

Paula sa...

Så klart att jag måste vara med på denna utlottning. Tänk att få ett ihopplockat paket från Rimna =). Då skulle nog lite pyssellust infinna sig! Du ska verkligen veta att din blogg är en av de mest inspirerande bloggar som finns! Kram

Anonym sa...

WOW!!! Så mycket mumsigt!!! Detta vmåste jag ju bara få vinna, såååååå mycket godis!!! Har länkat i min blogg också.

Anonym sa...

Vill ha, vill ha, vill ha!!!!!

Kram från Ann-Mari I D.

Sigrun sa...

WOW for en flott bloggcandy! Så klart jeg ønsker den. Er stadig innom din blogg og titter og finner masse inspirasjon , men det er sjelden jeg legger igjen spor.
Ha fortsatt en god dag.

Klem Sigrun

Anna sa...

♥ Men vilket generöst paket, jag tar gärna en lott och håller mina tummar ♥ Gillar din blogg jättemycket och hoppas att du forstätter förgylla vardagen för mej och många andra ♥
KramKram Anna ♥♥♥

Anonym sa...

Detta skulle passa fint då jag efter nyår har lovat att börja scrapa mera.
Gillar din stil!
//Anna G

Anonym sa...

Vilken tur att jag också hann in för att få en lott, kanske inte så stor chans att vinna men roligt att vara med. Och hoppas kan man ju alltid.

Hur som helst. Snart blir det i alla fall en premiärtur till Stellas som jag tänkt så länge. Känner jag mig själv rätt blir det inte med tom bil tillbaka! God Jul så länge!

Anonym sa...

Vilket härligt paket! En perfekt julklapp. :) Din blogg är för övrigt fantastiskt inspirerande. /Sara

Veronica Gustafsson sa...

Här har du en som vill vara med i utlottningen! :) Tänkte dra till med ett litet klyschigt rim.. hihihi

Att få en lott är alltid flott
Självklart vill man vinna
och ett vintage-paket i påstlådan finna!

Fia sa...

Vilken härlig julklapp till sig själv om jag skulle ha turen på min sida o vinna detta!

Anne H. sa...

Gratulerer!
Du har en hyggelig blogg med masse inspirasjon. Og så mye fint du har i den Candy - jeg blir gjerne med på trekning.
Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.
Anne :-)

Lilo sa...

Fniss... 198:e kommentaren kommer här. Undrar hur stor vinstchans man har? ;) GRATTIS till alla dina inlägg i bloggen. Klart du har många besökare, du skapar så läckert!

Unknown sa...

Hi , thanks for the chance to win!! My link is in my sidebar
http://bulkabul.blogspot.com/

Karin PG sa...

Oj, här tar jag gärna en lott!! Hoppas på tur!

Petra sa...

Stort grattis till 50 000 besökare.
Vilken dundercandy. Självklart vill jag vara med och tar en lott.
Hoppas på att nr 201 är ett riktig turnummer.

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 234   Nyare› Senaste»