Vimplar till salu

söndag 3 januari 2010

En söt liten gris!

Jag och syster har scrappat i dagarna 5... tror jag det är... Himmel vad kul kul vi haft!
Det har inte blivit så många alster, men jag har städat, sorterat och färglagt stämplar som jag inhandlat för länge sedan och inte hunnit använda.
Visst är han väl ursöt, grisen från TGF med sina ballonger. Kortet i sig är inget märkvärdigt... När jag väl lagt ner tid och ork på målningen så vill jag snabbt slänga ihop kortet. Så just nu är det Back to Basic, vita stommar och enkla upplägg. Däremot finns det en del effekter som tyvärr inte syns på fotot, 3D glaze och glitter, det får ni fantisera dit.
Ha det gott!

8 kommentarer:

Ulrika sa...

Gud vilken söt gris! Jag behöver inte fantisera dit vare sig gloss eller glitter, det syns alldeles utmärkt vilket fint kort det här är! Väl avvägt och snyggt så det räcker. Härligt!

Jeanette Wallén sa...

Så snyggt, så snyggt!!

Har du ritat molnet själv, eller är det också en stämpel? I så fall en stämpel som jag hemskt gärna skulle vilja ha, så hojta gärna till! :D

*kram*
Tett

Maria Therese sa...

knallsøtt kort♥

Christine (All She Crafts) sa...

Hi, Rimna! I am a 'secret stalker' of your blog.. which I love! I have hundreds of blogs listed on my Google Reader, and I have one group labelled 'My Top Ten Blogs', and you're in that group. Thank you for your inspiration!
Now, I don't often get time to comment as I am flying around the blogosphere, but I just had to. I NEED THIS CARD!! Or at least I need to make one like it.. to keep on my desk at work, in my kitchen.. everywhere I might be tempted. It is PERFECT inspiration to be faithful to my goal to finally lose some serious weight this year.

LOVE this card! Will be waiting for TGF to get these stamps back in stock. Wish they had it in digi format!

Hugs and happy new year!

Chris xx

Muffin sa...

Helt underbart kort med supersöt stämpel! Håller med förra talaren, du är en så'n otrolig inspiration! ♥

Jeanette Wallén sa...

Tack för kommentaren och svaret i min blogg!! Nu ska jag handla stämplar... ;)

*kramar i massor*
Tett

Nina sa...

Åh! TOKSÖT gris skulle jag vilja säga! Å underbart kort såklart :)

Anonym sa...

I wish not acquiesce in on it. I regard as warm-hearted post. Expressly the title attracted me to be familiar with the intact story.