Vimplar till salu

lördag 10 april 2010

En liten Anna...

Det blev en till layout för Stellas! Här har jag varit och rotat i mitt eget gamla fotoalbum och hittat en bild på mig som liten.

Gillar att samla allt i en liten "hög"...

Älskar dessa detaljer som man kan hitta i påsen med "Bits of paper" hos Stellas.se
Just denna etikett har suttit på en gammal mjölkflaska.


Pippin är utklippt från det röda pappret med vita prickar, det är från Prima.
Tack så mycket för att ni kikar in här! Jag blir så glad och varm i för varje kommentar. Jag har fått några frågor, jag ska försöka svara på dom! Är det något annat ni undrar över så fråga på ska jag sammanställa ett svarsinlägg.
Ha nu en riktigt mysig lördag!
Själv ska jag på miniträff hos Stellas, det brukar vara riktigt trevligt.

7 kommentarer:

Unknown sa...

stunning page! love all the embellishments
love emma xxx

hellenbell sa...

ögonen blöder!!! så söt!!! får man fråga var du köpt det svarta randiga bandet???

Nenne sa...

Sååå snyggt, härlig kombo med det biege/bruna/slitna till det röda och svarta - tonar liksom ner :D

Så klart man kikar in här, det är ja 8vi) som ska tacka för att du delar med dig och inspirerar!

Chris_P sa...

Vansinnigt snygg!!!

Muffin sa...

Jättefin!! Dottern är bestämt lite lik dig, eller?

Zarah sa...

Superläckert!!

Marie - Med mina händer... sa...

Åh, så fint! Älskar denna!