Vimplar till salu

söndag 25 april 2010

Princess cupcakes

princess cupcakes Knåpade ihop en layout mellan brödbak och lådbilsbyggande. Hittade en rolig utmaning hos Reprint där man skulle använda sig av mönstrade papper. Ingen cardstock får användas.

Dessutom kände jag mig lite Mahlin inspirerad idag, som dessutom är en av finalisterna i Scrapmästaretävlingen. Som om det inte det räckte så har även Marie gått vidare!!! Vilket duktigt DT man tillhör! Grattis tjejer!!!

princess cupcakes close

En en gång måste jag be om ursäkt för mitt dåliga uppförande här på internet... Får så fina kommentarer och är urdålig på att återgälda dom. FÖRLÅT!!! (ska banne mig dra mig själv lite i öronen... För ni inspirerar mig massor!!!)

Önskar er alla en fin vecka!

2 kommentarer:

Mahlin sa...

Men finaste du.. jaaa... det är minsann en rimnalayout med mahlintouch. det syns lång väg!!! Så härliga färger och roliga detaljer. heja dig... Jag har också gett mig på den utmaningen på reprint minsann =)

MissMian sa...

Tack för ditt grattis!!! Underbar LO!!! Och du..hur har du lyckats lägga ut så stora bilder??