Vimplar till salu

söndag 13 juni 2010

Testing, testing...


Idag har Mathias börjat riva panelen på huset och fått upp isolering på en bit av en vägg. Jag har planterat och fått mina händer jordiga. Var tvungen att gå ut och fota lite i kvällsolen och Molly kunde inte låta bli att dyka upp överallt. ;) (lite suddig bara)

Sen hittade jag ett roligt program där man kunde göra egna bildspel, så nu får ni ta del av min kväll också.

Tillägg: Nu har jag upp bildspelet på vimeo och då finns möjligheten att titta på den i stort format. Måste komma ihåg bara till nästa gång att ladda upp bildspelet i större size...
Jag har gjort bildspelet med hjälp av ett program i iMac.

2 kommentarer:

Mim... sa...

Kul test, var hittade du det bildspelsprogrammet???

Jeanette Wallén sa...

Ser ut som du har haft en mysig kväll! :) Din trädgård ser så fin ut med alla detaljer - jag är inte helt överraskad, du har verkligen öga för fina detaljer.

Kram,
Tett

Undrar också om bildspelsprogrammet!