Vimplar till salu

måndag 20 december 2010

Mystery Monday!

Veckorna rullar på och det har blivit måndag igen. Dags för oss i Anya bloggen att göra en CASE av någons kort. Det blev ett litet kort 10 x 10 cm, gillar det formatet, lagom stort.

Färglagt söte Oliver från Fuzzy Wuzzy setet med distresser. Det är roligt att måla med pensel och vatten ibland.

Fick en fråga av goa Sari som undrade vad CASE står för, det betyder Copy And Steel Everything. Så egentligen ska man kopiera både upplägg och färger.

Det kan man inte säga att jag gjort denna gången. Men huvudsaken är att man fått inspiration av det kortet man CASE:ar. Hoppas ni deltar i våra utmaningar!


Önskar er en fin julvecka!

7 kommentarer:

Sari Hänninen sa...

tjenare tjejen..., jag hoppas att du mår bättre nu...

ordet case - vad står det för? är det vårt "lifta"?

är det lifta light - eller är det lifta hela konceptet (dock inte papper, stämpelmotiv o s v)...

Sari

Sari Hänninen sa...

tjenare tjejen..., jag hoppas att du mår bättre nu...

ordet case - vad står det för? är det vårt "lifta"?

är det lifta light - eller är det lifta hela konceptet (dock inte papper, stämpelmotiv o s v)...

Sari

♥ Kristy Woods ♥ sa...

Wow Anna! This looks FABULOUS! Amazing colouring as always.
Kristy xo

Jen Shults sa...

This is beautiful Rimna, I love the way you colored this and you ROCKED the layout. Gorgeous work hun!

NuttesPyssel sa...

Gulligt kort!

Alice sa...

amazing coloring as always, Rimna! love love love this! Happy Holidays to you and yours! =)

Annika kort & gott sa...

Underbart kort! Du inspirerade mig till att göra mina julkort i 10x10 och jag tokgillar det formatet.
kram Annika