Vimplar till salu

fredag 18 februari 2011

Peekaboo för Scraplagret

Hittade ett så fint foto på min syster som hon lagt upp på Facebook, så det var jag bara tvungen att sno!

Inspirerad av dom finstämda pastellerna i Pysselgummans papper Sagan om våren knåpade jag ihop denna layout. Det vita skrynkliga pappret är faktiskt en papperspåse som jag rivit upp och använt som dekoration.

Strösslade över härligt våriga blommor och pärlor, bokstäver (finns i rosa här) och Tim Holtz tejp.

Allt material är från Scraplagret, och ni har väl inte missat alla härliga nyheter som trillar in nu?!

Önskar er en mysig fredag!

6 kommentarer:

Zarah sa...

Otroligt vacker LO - och en väldigt vacker syster med! :)

Nenne sa...

Suck...Såååå fiiiint! MUMS! det är precis så här jag vill kunna scrappa men får inte till det *s* Så jag fortsätter med min alldeles egna stil så länge!

Petra/Paradise sa...

Herrejisses så vackert!!!
Älskar de samstämda färgerna och snygga detaljerna med tejpen, pärlorna och uströdda blommorna!
SNYGGT!!!!


trevlig helg sötnos!

Malin sa...

Helt ljuvlig...och vilket härligt kort!

~Isabell~ sa...

knallflott LO, liker de duse fargene=)

Sickan sa...

Härlig LO! Och jaaa,nu kommer det massor av nytt fint :)
Ha en skön helg!