Vimplar till salu

måndag 11 april 2011

Att vika en väska...

Köpte en MS Score Board av Designat på Örebroträffen. Den har länge stått på min önskelista och nu slog jag till! Den är verkligen så superbra som jag trott, det svåraste är att hitta på vad man ska biga. ;) Jag hittade en söt liten väska och beskriving på Pysseltagens blogg, gjorde om måtten till tum och sen var det bara att biga på.


Det är en äkta "märkesväska" ;)


Använde magnetlås som stängningsanordning och det är lika roligt varje gång att det fungerar. Det småblommiga pappret är så sött, det är från MME och ni hittar det hos Stellas.se


När man vecklar ut väskan finns det plats både för en hälsning men man kan även stoppa i ett smycke eller liknande.


Enkelt upplägg med en distressruta och en Gorjuss flicka (inkommer snart till Scraplagret!) som fick lite glittrade vingar och färgat hjärta. Textstämpeln är från Inkido.

Idag fick det bli en VAB dag, Molly och jag hostar ikapp och alvedonburken får stå i centrum. Hoppas ni har en trevligare dag!

11 kommentarer:

Sickan sa...

jättetrevlig väska :)
Så ni är oxå hostiga och alvedonen går som smör.
Jag har hostat,haft feber och ingen röst nu i 2 veckor. Idag ska jag riva VC om jag inte får nån behandling.

Krya på er!

Marja sa...

Fantastiskt vacker!! Finns det någon beskrivning på denna??
Kram

Anna Maria Niia sa...

Tack!
Jag har länkat i inlägget till Pysseltagets blogg och deras beskrivning. Den är i cm, jag däremot gjorde om det till tum och tog ett 12" papper och bigade på 4" och 8" från båda håll.

Jeanette Wallén sa...

Underbart söt väska! Jag var hemskt sugen på att köpa en sån, men kunde inte riktigt ta mig råd till det just nu, så får köpa en lite senare. Du verkar ju nöjd med din, så jag fortsätter "önska" mig en! :)

Krya på er!
/ Tett

Linapyssel sa...

En måndags kram från en vababnde mamma till en annan!! Lill gubben sover sött en liten stund nu! Hoppas kunna jaga bort bacillen i rödaste rappet!!
Underbart söt liten väska!!
Krya på er
Kram Lina

Susanne sa...

Vilken söt väska. Min Martha Score board står i hyllan.... oöppnad ännu. Men nu ska det ske. Kvällen är räddad. Hoppas att jag får ihop det lika snyggt som du. Tack för alla inspiration.

Muffin sa...

Vilken helt ljuvlig väska! Får nog springa iväg och kolla den beskrivningen (och jag har ju en metrisk Scor-Pal så jag räknar cm istället ;) ). *kram*

Malin sa...

Så superläcker väska!!

Vivvo sa...

OH vilken söt!
Puss

Liola sa...

Underbar! Var bara tvungen att göra en egen. Du gör så mycket fint! Tittar ofta in här, men är lite dålig på att lämna avtryck :)

Mrs X sa...

Men så söt liten väska! :)