Vimplar till salu

fredag 22 april 2011

Färgglada holkar

I lördags hade jag en kurs på Stellas med medlemmar från Örebro Scrapbooking Sällskap. Då vek vi bla. dessa ursöta holkar. Det finns inget bättre papper än MME's nya papper från Stella serien (passande namn;) till detta. Kolla bara vilka små juveler det blev!


Beskrivning till holken hittar ni här, jag har dock förstorat måtten lite så det får plats mer godis! ;) Superlätta att vika och att göra många av!


I hålet har jag fäst vanlig OH plast på insidan så inte godiset ramlar ut. Sen bara dekorerat enkelt med våriga körsbärsblommor och pärlor av Pearl Maker.


På taket valde jag att stämpla Glad Påsk med en stämpel från Inkido.

Allt material är från Stellas.se

Glad Påsk!

13 kommentarer:

Chris_P sa...

Fantastiskt fina! Underbara färger!

Jeanette Wallén sa...

Ljuvligt söta holkar! Håller med om att de där papprena är underbara! <3

Ha en skön påskhelg!
Kram,
Tett

Johanna Westring sa...

Åh vad läckert!

Petra/Paradise sa...

JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄR!
Vilken urgullig detalj att ha exempelvis hemma på vardagsrumshyllan (jah, om man nu inte ska ge bort dom i påskpresent menar jag) ;)

TAck för inspirationen sötnos!


KRAM Petra

Mya sa...

men herreguuuuud så sött!!!
Du är så duktig och inspirerande. Önskar dig en Glad Påsk!

Jenny sa...

Så fina! Verkligen inspirerande :)

Linda sa...

Wow wow vad läckra de är! En perfekt idé för att göra söta födelsedagspresenter och gå bort presenter ju. Tack för inspirationen, och glad påsk :)

Pernilla ~Pillan~ sa...

Så helt underbara!! Måste printa ut beskrivningen och testa! Glad påsk!

Malin sa...

Helt ljuvliga!

E.Winberg sa...

Åh, super-fina! En sån ska jag försöka mig på någon dag :D

Lilo sa...

Åh! Men en sådan vill Mango och Molly ha varsin! =) Molly skriker redan att du kan göra en, fylla den med hirskolv och komma hit med den! ;)

Nilma sa...

Men, gud vad söta de var!

Teres sa...

Dina holkar var ju bara hur fina som helst. Sparar genast länken med beskrivning.