Vimplar till salu

söndag 3 april 2011

Veckans layout v.13

Söndag igen och dags att summera veckan som gått. Sommartiden har gjort vad den ska... nämligen att kvällarna är ljusare längre. Det har resulterat i att barnen trivs ute och med det ljumma vädret är det lättare kläder som gäller och då bli det genast skönare att röra sig. Så nu hoppas det hopprep och åks nerför backen på diverse åkfordon efter skolan. Mysigt!

Upplägget på veckans layout känns som jag använt förut... Men det gör inget, den var kul att göra och det värderas högre än att försöka uppfinna hjulet varje gång. Däremot tog den bara en halvtimme att knåpa ihop för designen var solklar. Lite trist då jag var upplagd att sitta och skapa, men det är bara att följa med och börja på nästa alster istället.

Visst är staketet från Magnolia ursött! Har haft det länge i mina ägor men tror att jag bara använt det en gång tidigare... ;)

Rosett och lövnålar, kan det bli mer romantiskt?! Det blommiga pappret är från MME och kom i höstas och då hade jag väntat länge på det. Men det jag inte hade noterat var att det skulle vara fullt med glitter på det. Nu har det legat till sig ett tag och jag har nästan förlikat mig med glittret.

Önskar er en ljuvlig söndag!

8 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Vilken fin LO! Jag gillar de stansade bårderna och färgerna. Ha en trevlig söndag!

maria sa...

Underbar Lo!!! Ett upplägg som tåls att använda om och om igen. Jag gillar verkligen er ide med en Lo i veckan. Kanske något att prova nästa år.
Tack för all inspiration!!

Muffin sa...

Jättefin, staketet är verkligen sött. Förstår det där med glittret, jag har också svårt för på papper. :) Vad heter den där fina kantstansen, är det MS eller annat märke?
Kram!

Malin sa...

Det är verkligen kul med denna utmaning! Tack vare att du lärde mig att göra distressrutor i Vårgårda, vann jag en tävling på scrap och hobbys scrapmara i går:)
Tusen tack!!

Vivvo sa...

Jag älskar bandet och staketet. OCh för att vara ett papper med glitter så tycker jag faktiskt mycket om det.

Nilla hade samma papper till muffinsformen på muffinsen jag fick.

Puss

Vivvo sa...

Jag älskar bandet och staketet. OCh för att vara ett papper med glitter så tycker jag faktiskt mycket om det.

Nilla hade samma papper till muffinsformen på muffinsen jag fick.

Puss

Anna Maria Niia sa...

Bården är också den en die från Magnolia.

Tack alla fina för era söta kommentarer!

Alice sa...

LOVE all the pretty details. gorgeous layout, Rimna! wow!