Vimplar till salu

söndag 22 maj 2011

Veckans layout v.20

Mathias påpekade att det är mest foton och layouter på Molly... Kan bero på att hon är den enda som stannar kvar när jag tar fram kameran. Men denna vecka ville jag ha ett fotot på äldsta sonen för det har handlat mycket om att han till hösten ska bli högstadieelev. Föräldramöten och träffa nya klasskompisar och lärare. En spännande tid, typ 13 och försöker hitta sig själv!


Cirka en halvtimme tog det att smacka dit alla klistermärken. Love stickers!!!


Ingen ork till att sitta och pilla, kan bero på att jag har en del kortuppdrag som måste bli färdiga. Men nu sitter den i albumet iallafall, vecka 20.

Tack snälla ni för alla fina kommentarer om mina filmer. Kul att ni gillar dom!
Har fått några frågor om vilket papper jag använder när jag färglägger med Copic, och jag målar på Color Copy 250g som man bl.a kan hitta här.

I use Color Copy 250 g paper to color on, you can find it here.

Sen var en fråga om man kan använda samma teknik när man målar med ProMarker och jag har målat med PM pennor ett tag och jag använde ungefär samma teknik. Men jag upplevde att det var lite svårare att blanda vissa färger då dom liksom "stötte bort" varandra. Men det är nog bara att prova och testa sig fram.

Sen var en fråga var stämplarna kommer ifrån som jag använde runt om motivet och några var från Pink Paislee - Butter fly Garden och en var från ett gammalt stämpelset från Making Memories.

Ni får gärna fråga mera om det är något ni undrar över, så ska jag försöka svara.

Inga kommentarer: