Vimplar till salu

söndag 29 maj 2011

Veckans layout v.21

Vecka 21 är snart slut och det har varit en bra vecka. Jag har haft fokus och fått gjort det som varit viktigast. Sen fick jag med lite egotid också, klipptid hos frissan och planeringsmiddag med kollegorna.


Hade svårt att komma igång med veckans layout men kom på att jag hade sett en rolig utmaning hos Scrapfabriken. Man ska utgå från deras header, jag valde att använda upplägget. Plockat fram några av dom äldsta stämplarna jag har i min samling. Nämligen flourish stämplar från Rhonna Farrer. Kommer ni ihåg dom? Det blev nästan samma rus då efter dessa stämplar som det blev efter Martha Stewart stansen Doily laice när den var ny.


En nyckel från Tim Holtz med ordet Life fick vara med på ett hörn.

Tackar ödmjukast för alla fina kommentarer ni ger och önskar er en underbar och förhoppningsvis kort vecka! ;)

1 kommentar:

Mya sa...

wow så läcker denna layout är! supersnyggt!