Vimplar till salu

söndag 19 juni 2011

Veckans layout v.24

Jag har varit sjukskriven denna vecka också men vardagen går vidare. Barnen har haft skolavslutning så det fick bli det som denna veckans layout handlar om. Jag har lite hosta kvar men mår annars ganska bra och ska arbeta imorgon. 4 veckor kvar innan jag har semester... Men det brukar gå fort!


Pennspetsarna som jag hittade på min loppisrunda för ett tag sedan. Sen har jag fäst olika hängen i hålen på ett journalingkort.


Valde ett svartvitt foto då deras kläder var i alla möjliga färger. Att stämpla på fotot är läckert tycker jag och binder samman hela layouten.

Tack för alla fina kommentarer och jag önskar er en fin midsommarvecka!

7 kommentarer:

Zarah sa...

Hejdlöst snyggt, faktiskt! :D

Malin sa...

Så underbar!! Vad läckert att sätta fast de små hängena så:)

Chris_P sa...

Du milda så snyggt!! Himla läckert att du stämplat på fotot! Gillar bakgrunden jättemycket!

Annette sa...

Jättefint! Så smart att använda loppispennor, jag har precis klickat hem liknande från Scraplagret, men pennor som varit med på riktigt är alltid roligast :)

Marita Johansson sa...

En sån snygg LO

Anonym sa...

fantastisk flott LO!

Elisabeth sa...

Hej!
Har hittat hit via Fabriken tror jag det var och finner mycket fint. Så det får bli fler besök på din blogg. Här sprudlar färg, form och idéer och det älskar jag.