Vimplar till salu

tisdag 27 september 2011

Kom och lek med mig!

Nu brinner det i knutarna!!! Det är det bara 3 dagar kvar att anmäla sig på till mina kurser hos Scrapfabriken i Uddevalla. Hoppas att vi ses där!!!

Fredagen den 21/10 kl: 18:00 - 21:00 har jag färgläggningskurs. Vi färglägger motiv med distressrefiller och pratar lite om material och tekniker. Alla kursdeltagare får även ta del av förmånliga erbjudande i butiken. Fika ingår!



Lördagen den 22/10 kl: 12:00 - 15:00 skapar vi distressrutor. Leker med stämplar, färg, vatten och embossing. En inspirerande kurs! Alla kursdeltagare får även ta del av förmånliga erbjudande i butiken. Fika ingår!

Anmäler sig gör man på Scrapfabrikens hemsida, ta med en kompis och KOM!!!

3 kommentarer:

Linapyssel sa...

Önskar att jag hade tid och kunna komma till Udevalla och lära mig av dig Rimna!
Hoppas att det kan bli tillfälle någon gång!
ha det så bra och lycka till på kursen!
Kram LINA

Mill@n sa...

Jag har anmält mig!! Ser fram emot att träffa dig och lära mig mer om din teknik. Vi Ses! Kram Mill@n

Anonym sa...

Thanks for the share! Very useful info!