Vimplar till salu

måndag 30 januari 2012

Pot of love...


Ibland är jag bara "pysselnödig" och vill skapa utan en massa måsten och då har jag oftast inget tålamod utan vill att det ska gå snabbt. Detta kuvertkort är ett sånt alster, färglägga, plocka ihop grejerna och limma dit. Inget mästerverk men skönt att få ur sig liksom.


Glitter i håret och prickiga hjärtan i krukan, kand det bli bättre?! ;)




I kuvertet stoppade jag ner en tag som jag jag skrivit ut den medföljande textstämpel på som man får med till stämpeln. Snyggt och enkelt sätt att knyta ihop kuvertet med tagen. Detta kort kan du köpa och information om hur du gör finns under till salu fliken.

Ha en fin dag!

11 kommentarer:

Chris_P sa...

Ljuvligt!!

Maria Therese sa...

Så søøøøøøt!! Elsker desse digi'ene her ♥

Janneke sa...

Beautiful!

hellenbell sa...

de är bara så ljuvligt söta, motiven. såna blommor vill jag oxå ha! kortet? färgläggningen? behöver jag ens kommentera?!! ♥

hellenbell sa...

bara att våga lägga den färgen i håret... bahhh... tssss.... hmmmm.... jo, jag får väl erkänna: du kan din sak!

Åsa/asamia sa...

Jag älskar dina fina kort! ♥
Den stämpeln var fin, vad är det för märke?
Hoppas du får en fin dag.

Inge Groot sa...

So cute and what a great idea! Love all the glitter:-D

Iffa ...... sa...

Vad jättesöt den stämpeln var!!! Blev väldigt fint med glittret i håret =)

Unknown sa...

så himla fint!! jag gillar enkelt!

Karolina/karehed sa...

Vilket roligt och bra ord, "pysselnödig"! :-)

ccroll sa...

Gorgeous! :)

You inspired someone to share your blog with me today! :)
http://tiddlyinks.blogspot.com/2012/02/who-inspires-you-link-and-spread-some.html