Vimplar till salu

söndag 5 februari 2012

Fler tags...


Söndag igen och min bloggdag hos Scrapfabriken. Kila in i bloggen för att få hela materiallistan.


Jag färgar ofta och gärna in snören/band med Distress Stains. Så enkelt och så smidigt!


Passade på att göra några stycken i samma koncept. Sandbergs figurer från PaperMaze Nordic och Gummiapans textstämplar passar så bra ihop. Jag har även använt en cirkelstämpel från Inkido och en hjärtstämpel från Some Odd Girl.


Sprättat vita prickar över tagsen med hjälp av utspädd akrylfärg och en tandborste.

Önskar er en fin söndag!

5 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilka tuffa tags, fin idé att färga in snörena!
Må gott!
Kram

Anne sa...

Utrolig søte tags, så fine stempler og flotte farger. :)

Klem, Anne.

Ingrid - Inola sa...

Vilka fina tags - jag pillar enkelheten i dem. Rolig kombination med texterna. Finns stor risk för att jag härmar dig om det är OK ;-) Så smart att färga in snörena!

Anna sa...

Kanonsnygga tags!

Vinterkramen Anna

Angelica sa...

Supersnygga tags!!