Vimplar till salu

onsdag 13 juni 2012

Boktips!


Älskar känslan av nya böcker! Jag har svårt för att läsa långa tunga böcker... Men att bläddra i inspirerande böcker fyllda med fina bilder det gör jag gärna. Speciellt på sommaren! Har hittat 3 godbitar som jag varmt rekommenderar.


Söta bakverk avbildade i ännu sötare omgivningar. Gillar hela känslan i boken, en klar favorit! Mia Öhrn bloggar här.



En bok full med tips och trix! Gillar man loppisar gillar man den här boken. Ida Magntorns hemsida hittar ni här.


Blommor i alla sorts vaser, pyssel och knåp allt i härlig blandning! Underbara foton och vackra miljöer en bok som räcker länge. Minna Mercke Schmidt bloggar här. Hon är dessutom väldigt trevlig, har haft äran att få träffa henne då vi hyrde hennes mysiga sommarhus.

Jag köper nästan alltid mina böcker från Adlibris, ingen fraktkostnad och väldigt snabb leverens.

Inga kommentarer: