Vimplar till salu

tisdag 7 maj 2013

Frågestund


Har fått några frågor kring mitt skapande som jag tänkte försöka svara på.

Kan man beställa av dig? Hur gör man då?

- Jag gillar att pyssla och just nu står sömnad högst upp på listan och jag tar gärna emot beställningar på sådant som jag sytt och visat bilder på här i bloggen. Men då jag arbetar heltid och har detta som hobby så är det väntetid på grejerna. Brukar oftast handla om ett par veckor eller så om jag har allt material hemma.

För att beställa så mailar man mig på annamaria. niia  @  telia.com man kan även gå med i min facebookgrupp: Rimnas Skafferi. pssst - lottar ut något när vi blivit 200 medlemmar ;)
I min fb grupp finns även foton upplagt på grejer som redan är klara och till försäljning (presenttips)


Hur betalar man? Kan du skicka grejerna?

När sakerna är klara brukar jag fota dom och man får godkänna, sen betalar man till mitt konto i Swedbank, med Paypal eller genom Swish (kontant går också bra om man bor i närheten:)

Jag skickar gärna, du som kund betalar porto och om du vill ha det rekat.


Har du butik?

-Nej, jag har ingen butik, syr hemma i min pysselhörna bara för att det är kul! Då och då bokar jag bord på någon marknad eller mässa (tar gärna emot tips om ni vet någon mysig marknad/mässa som jag kan besöka)

Nästa jag kommer medverka på är Lerbäcksmarken den 6/7 så då hoppas jag att vi syns :)


Är det något annat ni undrar över så fråga på så fyller jag på detta inlägg med svar.
Nu sätter jag på mig hörlurar med någon bra podcast och startar symaskinen och ser fram emot att få läsa era frågor!

Tack för att ni besöker min blogg!!!

Inga kommentarer: