Vimplar till salu

fredag 11 oktober 2013

Slöjd-detaljer


Som en del kanske märkt så står det i sidospalten att jag samarbetar med Slöjd-detaljer.
Dom hörde av sig till mig och ville gärna sponsra mig och min blogg med material. Det kan man ju inte tacka nej till, superroligt!

I onsdags fick jag hem en kartong med smått och gott som jag nu ska pyssla med och blogga om. Dom skickade också med lite pyssel till mina dagbarn, så nu har vi att göra! :)

Jag fick en stor påse med knappar som jag ska ha till ett projekt, men då jag bara behöver några, fick dagbarnen leka med dom också. Att sortera knappar är nästan magiskt roligt!

Dom hade så kul när vi pratade om hur vi skulle sortera. Det blev sorterat både färgmässigt och storleksmässigt. Vi räknade med dom och skrev bokstäver samt "ritade" med dom. Det fanns mammaknappar och pappaknappar ;)  Enkelt pyssel som man kan sysslesätta sig med om och om igen!

Vi kommer säkert hitta på något mer med knappar.
Är ni sugna på införskaffa ett eget knapplager i fina glada färger hittar ni dom här hos Slöjd-detaljer

Inga kommentarer: