Vimplar till salu

måndag 3 september 2007

Lugnet...

...har lagt sig, och jag har landat efter helgen. Med riktigt mysigt höstväder har vi firat måndagen i skogen idag. Toppen tyckte alla, och att det sedan bjöds på äppelbåtar gjorde inte saken sämre. ;)

Längtar till på söndag, då vi ska träffas några stycken och scrappa loss hela dagen. Lite orolig hur jag ska få med mig alla saker. Har blivit så bortskämd med min nya scraphörna som min käresta så villigt (läs under mycket gnäll) skruvat ihop.

Han sa faktiskt; allt för att få ha dig hemma på helgerna... Bara det att i helgen så sa han att en dag kommer allt vara borta för då kommer han att skruva ner allt utan att jag vet om det. Han fick nämligen varken mat eller uppmärksamhet helgen som gick...

Men som sagt, jag vet inte att kylskåpet sitter fast på mig ännu... Och inte hade jag låst spisen heller. Jag har ju förlagt nyckeln...

Inga kommentarer: