Vimplar till salu

måndag 29 oktober 2007

Matig måndag...

...jag spinner vidare på mat temat. Idag tog jag i så jag nästan sprack...

Idag serverade jag köttsoppa med klimp, och medans den kokade färdigt bakade jag rieska till barnen. Helt slut blev jag, men gott var det och smakade speciellt bra då det regnade småspik ute.

Sen efter en lång arbetsdag hade jag utbildning till 18.30... Det var tungt, men i halvlek så fick vi fräscha smörgåsar, ost, kex och en chokladbit. Toppen!! Så idag har verkligen magen fått sitt. Nu ska jag avluta dagen med att göra något åt det yttre; tona håret för imorgon på min lediga dag så bär det av till frissan. Det ska bli skönt att bli av med några centimetrar. Vilket kan vara lämpligt då den årliga fotograferingen stundar. Tänk första gången man inte blir bedömd utifrån sin längd var man ska sitta...

Ha det gott!!!

Inga kommentarer: