Vimplar till salu

lördag 21 juni 2008

Så många härliga utmaningar och tävlingar...


...finns det runt om i scrapvärlden.
Och jag blir nästan stressad av att inte hinna med. Men när jag var på en andrahandsaffär i torsdags hittade jag en hel påse med gamla bokmärken för 10:- Och bland alla dessa bokmärken låg denna med en undulat på, visserligen en blå...
Men ändå gick mina tankar direkt till Lilo. Som har en skissutmaning just nu i sin blogg, jag vet inte om det är okej med ett kort, men jag chansar.

3 kommentarer:

Lilo sa...

Vilket urfint kort!!! Pippifint! =)
Jag som brukar kika efter bokmärken, bilder mm på undulater och aldrig hittar något. Jag önskar mig så klart även en blå undulat, men det kräver eftertanke då de två jag har redan tar massor av tid! ;)

Petraso sa...

Sjuksnyggt du matchat den.... Lilo kommer bli sååååååååååå hedrad!

Anonym sa...

Jättefint kort:))
När jag var liten samlade jag, som så många andra på bokmärken, så ditt fina kort är en liten minnesglimt från barndomen.

Ha en skön helg!!/liviro