Vimplar till salu

lördag 21 juni 2008

en layout!

Ibland så får jag inspiration till att scrappa en lo...

Och en skissutmaning på Svensk scrapbooking fick igång mig, samt att detta foto på Molly är så härligt. Det är precis som hon är, glad, sprudlande och så fin!

Pippin som sitter i hörnet av fågeln följde med en tunika som Molly köpte på Lindex härom dagen. Mamma var snabb som attan att klippa bort den... Den som är uppmärksam ser även att jag endast använt prickiga papper... Tänk att strikta jag kan skoja till det lite ibland också. Jag har tillochmed gjort en egen journalingruta... SKOJ!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeelt underbar layout! Älskar färgerna, fotot och att alla papper är prickiga! Pippin är jättesöt, tur att du "räddade" den ...

Nina sa...

Åh, så FIN! Man blir helt glad av färgerna och det söta fotot.

Har också tänkt ge mig på skissen, men jag tyckte att den var lite svår...

Fortsatt trevlig (pyssel-)helg!

Tezzan sa...

Underbar LO... Passar verkligen med de prickiga papprena till den spralliga, härliga tjejen.