Vimplar till salu

onsdag 10 september 2008

Jag lever...

... men mer är det inte. Är så himla trött, vet inte om det är vädret eller vad det är. Jag lyckas att somna i soffan vid niotiden varje kväll. Och det är så retligt då jag är så sugen att pyssla med allt nytt. Jag sätter mitt hopp till helgen, kanske jag då finner tid och ork att sätta saxen i mina nya fina papper.

Tills dess bjuder jag på en inspirations video från HeroArts. Just nu sprutar dom ut härliga lättstämplade motiv och fraser! Jag bara älskar dom!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul video.
Som du märkte kom jag aldrig iväg till mässan men du verkade ju klara dig ändå =)
Åker till Visby med jobbet i morgon men vi kan väl höras nästa vecka och stämma av inför Stockholm.

KRAMELIKRAM Veronica

Anonym sa...

Så kul,man hittar alltid så bra tips här hos dig!