Vimplar till salu

tisdag 21 oktober 2008

Maja design julpapper för Grodans Scrapgarden


Härliga julpapper från Maja design fick jag i paketet från Grodans Scrapgarden som verkligen andas hemtrevlig jul. Och jag blev inspirerad att göra en julgran av dom. Fick även glimmande brads och ett garnpaket. Det "fastnade" i granen det med ;)


Tillverkade även en fönsterdekoration och använt mig av en beskrivning nu hittar här.


Med i paketet fanns även ett klippark från Maja design med fina etiketter. Jag gjorde ett fodral till dom och det kan vara en fina adventsgåva om man blir bjuden på glögg någonstans! ;)




Fast just idag känns Julen långt bort. Det spöregnar och November ligger i luften...

7 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jag måste ju bara in och ösa superlativ över dig!!! Du är så himla duktig!! Du måste ju helt klart scrappa vidare OCH göra dina underbara kort! Härlig inspiration! Älskar din orange/turkosa lo!!! Kramar!

Anonym sa...

åh vilka otroligt fina grejjer du gör. Granen är ju bara för häftig :-D

Ida sa...

oj va läcker gran!!!! Mycket fint här inne!!!

Anonym sa...

Härliga kreationer som vanligt!! Vad mycket fint du fått till av dessa superfina papper! =o)

Anonym sa...

Såg granen på scrappiz också, helt underbar!!! älskar dessa papper!!

Anonym sa...

OJ! Var granen så stor!!! Fortf superfin dock!! Jag såg den framför mig som typ högst 20cm hög! Hur breda är remsorna?

Anonym sa...

Men du såå mycket fint du gör!
Granen är ju superhäftig, vilken rolig idé:-)

Kram Sandra