Vimplar till salu

lördag 4 oktober 2008

World Cardmaking Day!


Och då passar vi i teamet på att utmana er med en kortutmaning:
Du måste ha:
* minst 2 stämplar
* Någon form av glitter (lim, papper, band eller deko)
* minst 3 olika mönstrade papper och helst från olika tillverkare
* minst en egen tillverkad dekoration (ej utstansad)

Du får inte: Ha tickets Ha utstansade bokstäver eller figurer.

Övrigt: Du får självklart använda lim, gluedots, cardstock.
Du får även lägga till andra deko som tex. band, punchinella, blommor mm.
Skicka in ditt bidrag till scrappizbloggen@gmail.com senast den 15 oktober för att ha chans att få just ditt kort visat på Scrappiz bloggen.
Lycka Till!!!

4 kommentarer:

ciiccii sa...

Så roligt det låter. Hoppas att jag orkar anta utmaningen.
Älskar ditt kort!
Kramiz

leia sa...

Jisses vad snyggt kort =) Synd bara att jag har fullt upp i morgon så jag lär nog inte hinna få ihop ett kort. Får nöja mig med att titta på dina fina alster.

KRAMELIKRAM
Veronica

ulrika_m sa...

Det här är verkligen ett ljuuuuvligt kort! Så mycket att titta på och så harmoniskt upplagt. I like!

Wildärtan sa...

Ojojoj så fint...
Arjeplog ståtade i både regnrusk och solsken. Och sången gick bra:-)
Jag tittar snart in igen!