Vimplar till salu

onsdag 12 november 2008

Julpysseldag!

Inte långt kvar nu till första avdent!

Och jag kommer fira den dagen med att besöka Vårgårda och Designat. Dom ordnar en träff där jag kommer att dela med mig av mina tips och råd kring Granen. Samt visa att man kan göra dekorationer av scrapmaterial att hänga i julgranen också.

Hoppas ni kommer och pysslar med mig och tjejerna på Designat!

Kopierat från Designats blogg:

Jul i vårt hus!

Söndagen den 30/11 kl 10-19 i butiken i Vårgårda

Varmt välkommen på en heldag med pyssel i julens tecken! Det blir en dag med massor av pyssel, tävlingar, utmaningar, glögg& pepparkakor, utlottningar och en del överraskningar. Vad ni vill pyssla med är självklart upp till er själva, oavsett om det är julkortstillverkning, scrapping eller pärlpyssel så är ni lika välkomna!

Eftersom vi håller till här i butiken så kommer ni att kunna fylla på förråden under hela dagen- och dessutom med 10% rabatt på hela vårt scrapsortiment!

Ni tar med er erat eget material, men under dagen finns det möjlighet att låna våra stämplar (kanske de nyaste julstämplarna till julkorten?), digitala skärmaskinen Silhouette och lite andra verktyg.

Kostnaden för dagen är endast 50:-, då bjuder vi på matigare fika samt pepparkakor och glögg. Mid´dag på eftermiddagen står ni för själva, ni kan antingen ta med er "lunchlåda" (micro och kokplatta har vi här) eller så finns flera matställen i närheten av butiken dit vi kan gå och äta eller beställa för avhämtning.

Eftersom det är skyltsöndag i Vårgårda mellan 14-18 denna dag så räknar vi med att det kommer att vara folk i butiken som kanske är nyfikna på vad som pågår i tomteversta´n!Anmälan till dagen vill vi ha senast den 28/11. Tel: 0322-620820 designat@telia.com

1 kommentar:

Helen sa...

Synd att jag har långt till Vårgårda annars hade jag gärna kommit!