Vimplar till salu

söndag 18 januari 2009

Länge sen...

Som sagt, det var ett tag sedan jag skrev något här i bloggen. Men dagarna bara rullar på nu när allt dragit igång igen... Jag hade ett massivt flyt ett tag när det gäller scrap och pyssel. Sen bara tog det slut. Ja så är det ibland, jag har varit med om det förut och det är inget att göra åt. Bara vänta ut... Det brukar också hjälpa att shoppa nya saker. Och då alldeles lagom kom ett DT-paket från Designat.

Så igår tog min älskade sambo med sig barnen och åkte till Tisaren för skridskotur och korvgrillning. Jag fick huset helt för mig själv i 5 timmar, och jag klippte och klistrade tills jag inte såg mitt skrivbord längre! Så skönt att rensa hjärnan med lite pyssel. Resultatet kommer att visas inom en snar framtid.

Har ni sett allt nytt som strömmar in till Designat, massor med fina papper och dekorationer med alla hjärtans dag tema!

Inga kommentarer: