Vimplar till salu

onsdag 4 februari 2009

Minialbum tema KÄRLEK Del 3.

Så var det onsdag igen och dags för sista uppslaget i minialbumet.


Sist ut är Molly, papper från Dasiy Bucket.

Samlat lite info om henne på denna sidan.



Det mesta av materialet hittar ni hos Designat.


På baksidan har jag skrivit lite om hur stor min kärlek är till dessa tre guldklimpar!
Ni missar väl inte att kika in på Designats blogg varje dag för inspiration. Och varje söndag har vi en ny utmaning man kan haka på! Välkomna DIT!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket ljuvligt album du skapat! Blir så sugen på att scrappa själv då jag ser dina fina alster. Ett underbart minne till barnen som kommer att betyda mycket då de blir större.

Kram, Erica

Ulrika sa...

Så otroligt fint och så 'enkelt'!

Det är allt tre guldklimpar ni har!

Kramar från oss i Lysekil

Tessalonika sa...

Hoppas att du kurerar dig...vart har du hittat dessa underbara "storken"journalig??? Blev såååå inspirerad, så på löradg på maran skall jag påbörja mitt!!!
massor av kryapå dig kramizar :)