Vimplar till salu

onsdag 15 april 2009

Inkido alster

Så var det dags igen för att visa några alster för Inkido. Denna gång blev det lite bröllopsrelaterat.
Än en gång har jag använt ett foto från kära J&J´s bröllop. Men denna gång gjorde jag bilden gammal efter en länk jag hittade hos lillasyster. Allt material är från Inkido, och rosstämpeln är helt underbar. Jag valde att ha inte ha någon titel på denna lo för jag ville mer att det skulle bli en tavelkänsla över den.

Rosen är målad med distresser och sen har jag öst på med Pearlmaker och glitter.


Ett inbjudningskort med guldembossing blev det också. Otroligt enkelt men så effektfullt.


Har även gulembossat på rosen. På torsdag kommer mina sista alster för Inkido.

1 kommentar:

Snorkfröken sa...

Tittar in här varje dag, men är väldigt dålig på att kommentera. *skäms* Du gör så mycket vackert och är en enorm inspirationskälla för mig, även då jag just nu befinner mig i en svacka.

Den här LO:n är inget undantag. Gillar färgerna och hur du stämplat delvis utanför kanterna. Och fotot, vilken läcker effekt!! Du vill möjligtvis inte dela med dig av länken? ;)