Vimplar till salu

söndag 26 april 2009

Örebro träffen...

Igår var jag som sagt på Örebroträffen för första gången. Kul att det var så nära och sen var ju fina Jenny där med sin butik Stellas som är en riktig guldgruva för oss pyssliga själar. Jag hade äran ett få en liten pratstund med min idol Carina också! Tack!
Detta kortet gjorde jag till en skisstävling, och vet ni... Jag blev framröstad etta!!! Så glad och så fina vinster fick jag. Snygga Marrakech papper i kortformat, blommor, band och bling från Lajm. Och sen vann jag även en personlig "handgjort av" stämpel från Stämpelfabriken. Så roligt!!!

Närbild på rosorna som glittrar och glimmar.

Denna layout gjorde jag också igår... Jag är inte riktigt nöjd med den... Men, men man kan inte vara det jämt heller, utan det är bara att gå vidare. Skapade ett tredje alster också men den får ni vänta ett tag på...

Close up...

Vann även en lotterivinst med glitter och limprodukter från Youdoo. Nu återstår bara att packa upp allt och kanske det blir lite skapat därefter...





Måste få tipsa om vad som händer den 2 maj också. Inte nog med att det är National Scapbooking Day, Stellas har invigning i nya stora härliga lokaler. Hon bjuder på massor av erbjudanden och demonstrationer under dagen. Bla kommer Lotta från ScrapHouse att dema QK och sen kommer även lilla jag sitta och scrappa/kortmaka under dagen och svara på frågor. Hoppas ni kommer, ni får bara inte missa detta!!! Kika in på hennes sida för mer information.

6 kommentarer:

carina sa...

men du är ju för gullig!♥ det var jätte roligt att träffa dig i lördags och så ska vi ju träffas igen på lördag.(du kommer hinna tröttna på mig=) det ska bli så himla roligt att se när du demar, det är inte varje dag man får se ett proffs skapa så det vill jag ju inte missa! kram♥

Cattis sa...

Som vanligt helt Underbara alster av dig! Jag var också på scrapträff i helgen, fast i Stockholm. Jättekul! =)

Kram!

Jennie/Deleelsia sa...

Oj oj, makalöst fint kort.
Förstår mycket väl att det blev framröstat till förstaplats.

Madeleine sa...

Det var roligt att se dina fina skapelser hos Stellas i dag! När jag googlat ditt namn Rimna så upptäckte jag att jag varit här förut och kikat :-) Det är verkligen superfina saker du gör!Idag inspirerade du mig att testa lite nya saker och det ska bli jättekul!

Therese sa...

Hej!
Vilka fina alster du har gjort!! Gillar verkligen stämpeln du använt på kortet! Vart kommer den ifrån?

//Therese

Therese sa...

Hej igen! är även flickan på kortet du vann skisstävlingen med från the greeting farm? Hon är såå söt!