Vimplar till salu

onsdag 22 april 2009

Två alster med samma papper

Malin och Camilla utmanade oss att använda samma mönstrade papper på två alster. Riktigt roligt var det och något jag definitivt kommer göra igen.

Denna layout handlar om när vi åkte till Tom Tits exprimentverkstad och vi hade så roligt att jag glömde bort att fotografera. Detta kortet var det enda som fanns i kameran när vi kom hem.

Detaljbild.


På hemvägen från Södertälje och Tom Tits så stannade vi till och vandrade runt Gripsholms slott. Där fick jag några fler foton iallafall.




Äntligen fick jag användning för de fina kronstämplarna från Making Memories.
Designats blogg hittar ni information om material jag använt.

1 kommentar:

Lisa sa...

Vilka fina LO. Klockan var verkligen pricken över iet. Och kron stämplarna kan man gå igång på :)